Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مجمع شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت امروز با حضور 58 درصد سهامداران برگزار شد.

برنامه های آتی «ونفت» اعلام شد

بورس24 : مجمع شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت امروز با حضور 58 درصد سهامداران برگزار شد.

این مجمع به ازای هر سهم ۲۰۰ ریال سود تقسیم کرد.

مدیرعامل ونفت در این مجمع گفت: با بررسی ها و تاکیدات بالادست و حمایت های اهداف ، سرمایه گذاری خوبی انجام شده و شیمیایی نفت گسترش هست خود را بازسازی کند. بخشی از عملکرد شرکت مربوط به پرتفوی بوده که از ۱۷میلیارد تومان پارسال به ۲۰ میلیارد تومان رسید و بیشتر برای وثایق طرح های قبلی و برنامه های جدید استفاده شده است

وی افزود: ای پی اس سهم از ۵۰ تومان به ۸۲ تومان رسید ، که با توجه به اینکه ماهیت شرکت سرمایه‌گذاری است، اجازه دهند که این اعتماد به شرکت بیشتر شود و در این حوزه بیشتر فعال باشیم.

همچنین رئیس مجمع گفت: قرارداد ۳۰۰ هزار کنتور که منعقد شده و در جوی گستر بحث خرید  ماشین آلات  لوله سه جداره در حال پیگیری است

برنامه های آتی شرکت

طرح توسعه زیر ساختهای سوخت رسانی از جمله مخازن

همکاری شرکتهای معتبر تداوم مذاکرات با شرکت Air Bp و اخذ MOU تا عقد قرارداد مشارکت

مذاکره با طرفهای ذینفع و پیگیری برای عقد قرارداد سوخت رسانی در سایر فرودگاههای کشور و فرودگاههای معتبر و بین المللی

گسترش روابط بین المللی خصوصا با شرکتهای هواپیمایی و NGOهای اروپایی و آسیایی

ایجاد تنوع در کسب و کارهای شرکت

پیگیری جهت پیاده سازی طرح طبقه بندی مشاغل

خبر تکمیلی...

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت با حضور ۵۸ درصد سهامداران برگزار شد.

مجمع سرمایه‌گذاری صنعت نفت ۲۰۰ ریال به ازای هر سهم سود تقسیم کرد.

هیات رئیسه:

علیرضا بنی اسدی  به‌عنوان رئیس مجمع

 محمد صلح جوی ابراهیم آباد  به‌عنوان ناظرمجمع

 مجتبی شیخ ربیعی  به‌عنوان ناظرمجمع

 حسین شعبانی سروش  به‌عنوان منشی مجمع

محمد سلیمانی مدیر عامل سرمایه گذاری صنعت نفت گفت: در شرکت نفت قشم  که یکی از مهم‌ترین و موثرترین پروژه‌های شرکت است، فاز یک با ۳.۲ میلیون بشکه به بهره‌برداری و به درآمدزایی رسیده است. ۷ مخزن ۴۵۰هزار بشکه‌ای برای فاز دو در نظر گرفته عملیات پیش راه‌اندازی تمام‌  و تست‌ها انجام‌ شده‌اند. بارگیری مخازن به شرکت نفت اعلام‌ شده است و منتظر تست شرکت ملی نفت هستیم.

وی گفت:  در شرایط سخت تحریمی، اهداف شرکت در تامین مالی، فایناس و اخذ مجوز از بانک‌های مرکزی، کشاورزی و یک بانک آلمانی  پیگیری شد. ظرفیت این پروژه تا فاز ۳ به ۱۰ میلیون بشکه می‌رسد. پایان قرارداد بلند مدت و ۱۵ ساله شرکت موج، چالش ما بود. با پیگیری، قرارداد یک سال دیگر تمدید و مذاکره با طرفین برای سوخت‌رسانی به فرودگاه بررسی شد. به‌ زودی خبر خوشی در این‌ باره اعلام می‌کنیم.

سلیمانی گفت: در شرکت پتروتجهیز هم قرارداد بلندمدت با امیرکبیر برای خرید اتان فشرده تمام‌ شده بود. توافقاتی برای بهبود مفاد قرارداد صورت گرفته و سه دستگاه تریلر مجهز و مخصوص حمل اتان تهیه‌ شده است.

وی افزود: در شرکت کنترل گاز اکباتان همدان که دانش‌ بنیان است، قرارداد ۳۰۰هزار کنتور گاز استان خوزستان منعقد شد. صادرات محصولات به ارمنستان، اعطای نمایندگی در قزاقستان، ورود به بازار فروش قطعات خودرو، توسعه محصولات مورد مصرف خانگی و... انجام شد.

به گفته وی، در شرکت ره گستر، ادامه فاز دوم مدیریت پسماند پروژه مخازن ذخیره‌سازی جزیره قشم، مدیریت پسماند، پروژه‌های ساختمانی و تامین ابنیه را در دست اجرا داریم.

وی گفت: چهار مخزن فاز دو قشم آماده است. مابقی به‌ زودی آماده می‌شوند و به شرکت ملی نفت اعلام کرده‌ایم. شرکت براساس قرارداد ملزم به راه‌اندازی فاز ۲ و خط لوله دریا و تجهیزات و... است.

وی تصریح کرد: در پارس هرمز، ظرفیت ۷۰۰ تن در روز در حال فشرده‌‌سازی است در حالی که ۲۰۰ تن بوده است. ۵۰درصد تجهیزات وارد شده است. هزینه ساخت اس پی ام ۶۰ میلیون یورو است. طبق قرارداد ملزم هستیم که آن را اجرا کنیم.

وی گفت: تغییری در قرارداد ۱۵ ساله بنا به درخواست خود شرکت ملی نفت اعمال‌ شده و این تغییر نفع زیادی برای هر دو طرف و صنعت داشته است. برای مطالبات، جلسه شورای حل اختلاف برگزار شده است. جلسه دوم ۵ مردادماه برگزار می‌شود.

وی افزود: برای مایع‌سازی پارس هرمز (۳۴درصد سهم داریم)، خریدار وجود دارد، اما تصمیم گیری تنها با ما نیست. اجرای این طرح با چالش‌هایی مواجه است.

سلیمانی گفت: در پتروتجهیز با توافقاتی که با پتروشیمی امیرکبیر صورت گرفته است، قرارداد حمل را از قرارداد جدا و سعی کرده‌ایم عدد را به پتروشیمی ایلام نزدیک کنیم. در این قرارداد، اتان فشرده‌ شده تحویل داده می‌شود و قرارداد حمل با خود امیرکبیر است.

مدیر عامل ونفت گفت: با بررسی ها و تاکیدات بالادست و حمایت های اهداف ، سرمایه گذاری خوبی انجام شده و شیمیایی نفت گسترش در صدد است تا  خود را بازسازی کند.

وی گفت: بخشی از عملکرد شرکت مربوط به پرتفوی بوده که از ۱۷میلیارد تومان پارسال به ۲۰ میلیارد تومان رسید و بیشتر برای وثایق طرح های قبلی و برنامه های جدید استفاده شده است.

وی گفت: ای پی اس سهم از ۵۰ تومان به ۸۲ تومان رسید ، که با توجه به اینکه ماهیت شرکت سرمایه‌گذاری است، اجازه دهند که این اعتماد به شرکت بیشتر شود و در این حوزه بیشتر فعال باشیم.

وی با اشاره به اقدامات آتی شرکت گفت:طرح توسعه زیر ساختهای سوخت رسانی از جمله مخازن، همکاری شرکتهای معتبر تداوم مذاکرات با شرکت Air Bp و اخذ MOU تا عقد قرارداد مشارکت،مذاکره با طرفهای ذینفع و پیگیری برای عقد قرارداد سوخت رسانی در سایر فرودگاههای کشور و فرودگاههای معتبر و بین المللی،گسترش روابط بین المللی خصوصا با شرکتهای هواپیمایی و NGOهای اروپایی و آسیایی، ایجاد تنوع در کسب و کارهای شرکتپیگیری جهت پیاده سازی طرح طبقه بندی مشاغل وعملیات سوخت رسانی در ترمینال ،سلام سرمایه گذاریهای مرتبط نظیر ساخت خط لوله و دو مخزن ۵۰۰ هزار لیتری و نهایتا سوخت رسانی با هایدرانت و دیسپنسر و یا رفیولر  از برنامه های آتی شرکت است.

مصوبات مجمع:

مجمع ۲۰ تومان سود تقسیم کرد.

ارقام نگر آریا  به‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و   حافظ گام  به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب گردید.

 روزنامه‌های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت تعیین شدند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24