Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت زغال سنگ پروده طبس امروز با حضور اکثر سهامداران تشکیل شد.

برنامه «کپرور» برای سود انباشته شرکت

بورس24 : مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت زغال سنگ پروده طبس امروز با حضور اکثر سهامداران تشکیل شد.

این مجمع به ازای هر سهم 110 تومان سود تقسیم کرد.

شرکت افزایش سرمایه از انباشته را مورد بررسی قرار می دهد و جزو برنامه های خود خواهد داشت.

حفظ سهم بازار داخلی، افزایش کیفیت محصولات، افزایش میزان ذخایر آب، تامین زغال سنگ خام و نوسازی و استقرار تجهیزات از جمله برنامه های شرکت است.

همچنین اعلام شد مطالبات از ذوب آهن نیز وصول خواهد شد.

خبر تکمیلی...

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت زغال سنگ پروده طبس با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت گزارشی از هیئت مدیره را قرائت کرد و بیان داشت: این شرکت در سال مورد گزارش نه تنها با تولید بیش از 268 هزار تن کنسانتره زغال سنگ پاسخگوی بخشی از نیاز فولادسازان کشور به این محصول بوده بلکه سود خالص قابل قبولی را عاید سهامداران کرده است.

افزایش تناژ تولید در سال 1402

وی ادامه داد: ضمن آنکه شرکت با تکیه بر دانش و تجربه نیروی انسانی خود به طور همزمان احیای زیرساخت ها و مدیریت منابع را با رویکرد سرمایه گذاری بر روی پروژه های توسعه محور مورد توجه و پیگیری قرار داده است.

وی افزود: شرکت در سال 1401 در صنعت تولید کنسانتره زغال سنگ 14.72 درصد از سهم بازار داخلی کشور را در اختیار داشته است و تناژ این محصول در سال جاری با برنامه ریزی های انجام دشده نسبت به سال قبل 4.1 درصد افزایش یافته است.

کاهش زمان توقفات شرکت

وی خاطرنشان کرد: استفاده بهینه از زمان تولید و کاهش ساعات توقف خط تولید یکی از راهکارهای افزایش توان رقابتی و ارتقا بهره وری در کارخانه زغالشویی است به همیت منظور توقف برنامه ریزی شده در طول هفته جهت انجام تعمیرات در شرکت انجام شد، همچنین انجام برنامه ریزی منسجم برای فعالیت های لودر جهت کاهش توقفات ناشی از حجم زیاد کار لودر و تاخیر در پر نمودن بونکر مواد اولیه نیز صورت گرفت.

وی با اشاره به اقدامات شرکت در سال 1401 گفت: بهره برداری از ساختمان آزمایشگاه، کاهش دورریزی محصول، طراحی فازهای 1 و 2 توسعه به منظور بازفرآوری باطله های درشت دانه و ریزدانه، خرید برخی از تجهیزات مورد نیاز برای اجرای طرح های توسعه و تعمیرات اساسی سرند دو طبقه باز جمله اقدامات شرکت در سال 1401 محسوب می شود.

برنامه های آتی شرکت

وی همچنین در مورد برنامه های آتی شرکت گفت: حفظ سهم شرکت از بازار داخلی کنسانتره ذغالسنگ، بکارگیری نیروهای جدید با توجه به فرا رسیدن موعد بازنشستگی ها، آغاز فاز اجرایی طرحهای توسعه جهت بازفرآوری باطله های ریزدانه و درشت دانه، افزایش میزان ذخایر آب از طریق احداث مخازن به طرفیت 3500 مترمکعب و تامین زغال خام با مشخصات کیفی مطلوب به لحاظ میزان خاکستر و گوگرد از جمله برنامه های آتی شرکت به حساب می آید.

در ادامه بازرس قانونی گزارش خود را قرائت کرد و اظهار نظر مقبول نسبت به صورت های مالی ارائه نمود.

رئیس مجمع در ادامه در خصوص برنامه شرکت از محل سود انباشته گفت: شرکت بررسی های لازم را انجام داده و اگر پتانسیل افزایش سرمایه از انباشته در شرکت باشد که هست، قطعا انجام خواهد شد.

در پایان نیز به ازای هر سهم 110 تومان سود بین سهامداران تقسیم شد و این موضوع به تصویب مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت رسید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24