Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مجمع شرکت پتروشیمی پارس امروز با حضور بالغ بر ۷۰ درصد سهامداران برگزار شد. این مجمع 260 ریال سود تقسیم کرد.

مجمع پتروشیمی پارس 260 ریال سود تقسیم کرد

بورس24 : مجمع شرکت پتروشیمی پارس امروز با حضور بالغ بر ۷۰ درصد سهامداران برگزار شد. این مجمع 260 ریال سود تقسیم کرد.

مهم ترین موارد مطرح شده در مجمع به شرح زیر است:

*واحد پی دی اچ طبق برنامه پیش می‌رود و ای پی سی آن برگزار شده است.

*در مورد دو واحد پلی پروپیلن قرار بر این بود مانند  الگوی پتروشیمی جم  پیش برویم اما به این نتیجه رسیدیم که مارکت بیس اقدام کنیم 

*در مجمع سال آینده سود خوبی خواهیم داد و امیدواریم رکورد پروژه های ایران را بشکنیم.

*اول شهریور ماه واحد را از سرویس خارج کردیم و طبیعتا با وضعیت مبدل ها این پنج مبدل اصلی را به طور کامل  اورهال کردیم و برای دوره ۱۲ ساله برای ۱۰۰ درصد ظرفیت آماده هستند.

*کوره ای بی را سرویس کردیم اما به خاطر مشکلات تحریم ، مبدا و مقصد هات اویل را تغییر دادیم و به همین دلیل ره اندازی با تاخیر همراه شد، هفته اول مهر ماه واحد با ۱۰۰ درصد ظرفیت وارد سرویس شد.

*در خصوص بند ۴ حسابرسی اعلام شد به هیات داوری ارجاع شد و رای به نفع شرکت داده شد، در دادگاه تجدید نظر اول حدود ۹ میلیون دلار از شرکت کسر  شد و ۱۱۰ میلیون دلار مورد پذیرش قرار گرفت. براساس آن توقیف اموال انجام‌شده و در دادگاه دوم متاسفانه رای هیات داوری ابطال شد و شفاف سازی انجام شد در نهایت منتج به این شد که یا پرونده جدید تشکیل دهیم و یا از ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی مدنی استفاده کنیم که طبق صرفه و‌صلاح شرکت پیش می رویم. در مورد مغایرت مطالبات قرار داد اولیه در سال ۸۵ تا ۹۳ معادل ۲۷ میلیون دلار مغایرت وجود داشت که ناشی از هزینه حمل متعارف بود که پرونده در حال پیگیری است

*مدیر مالی پارس گفت: ضریب فرمول خوراک پارس تا ۱۴۰۴ ثابت بوده و‌تغییری  نخواهد داشت.

*در مورد  افزایش نرخ خوراک، آنچه دولت گران کرده خوراک است، آنچه ما استفاده می کنیم گاز غنی نام دارد.

*فرمول به شکل حق العمل کاری است و بر اساس قیمت فرمول فروش پروپان و بوتان می فروشیم.

تکمیلی...

مجمع عمومی عادی سالیانه پتروشیمی پارس با حضور ۹۰ درصد سهامداران تشکیل شد. به گزارش خبرنگار بورس24 ، مجمع پتروشیمی پارس ۲۶۰ ریال سود تقسیم کرد. 

هیات رئیسه مجمع

مهدی قربانی  به‌عنوان رئیس مجمع  محمدحسن فامیلی به‌عنوان ناظرمجمع 
 کامران محمودپور  به‌عنوان ناظرمجمع 
 فریدون امیری به‌عنوان منشی مجمع

مسعود حسنی مدیر عامل شرکت گفت:رشد ۱۹.۸سود خالص پتروشیمی پارس نسبت سال گذشته محقق شده است و شرکت  با ۱۴ درصد عملکرد فروش توانست به فروش ۵۱ هزار و ۵۹۲ میلیارد تومان محصول دست یابد که تاکنون در این مجتمع بی‌سابقه بوده است.

وی گفت: افزایش ۱۴ درصدی فروش مقداری پروپان، ۲۱ درصدی پنتان پلاس و ۲ درصدی بوتان خبر داد که از نظر ارزش ریالی فروش به ترتیب موجب افزایش ۴۵ درصدی،۴۰ درصدی و ۳۱ درصدی این محصولات شده است.

حسنی گفت: سود خالص پارس با همه مشکلاتی که پشت سر گذاشت ، رشد ۱۹.۸ درصدی نسبت به سال مالی گذشته داشت و به رقم بی‌سابقه ۱۴ هزار و ۷۸۴ میلیارد تومان رسید.

مدیر عامل شرکت گفت: واحد پی دی اچ طبق برنامه پیش می‌رود و ای پی سی آن برگزار شده است. در مورد دو واحد پلی پروپیلن قرار بر این بود مانند  الگوی پتروشیمی جم  پیش برویم اما به این نتیجه رسیدیم که مارکت بیس اقدام کنیم  

وی افزود: در مجمع سال آینده سود خوبی خواهیم داد و امیدواریم رکورد پروژه های ایران را بشکنیم.

وی در خصوص اورهال مبدل های  شرکت گفت: اول شهریور ماه واحد را از سرویس خارج کردیم و طبیعتا با وضعیت مبدل ها این پنج مبدل اصلی را به طور کامل  اورهال کردیم و برای دوره ۱۲ ساله برای ۱۰۰ درصد ظرفیت آماده هستند. 

وی ادامه داد: کوره ای بی را سرویس کردیم اما به خاطر مشکلات تحریم ، مبدا و مقصد هات اویل را تغییر دادیم و به همین دلیل ره اندازی با تاخیر همراه شد، هفته اول مهر ماه واحد با ۱۰۰ درصد ظرفیت وارد سرویس شد.

وی در خصوص بند ۴ حسابرسی گفت:   پرونده مطالبات، به هیات داوری ارجاع شد و رای به نفع شرکت داده شد، در دادگاه تجدید نظر اول حدود ۹ میلیون دلار از شرکت کسر  شد و ۱۱۰ میلیون دلار مورد پذیرش قرار گرفت. 

وی افزود: براساس آن توقیف اموال انجام‌شده و در دادگاه دوم متاسفانه رای هیات داوری ابطال شد و شفاف سازی انجام شد در نهایت منتج به این شد که یا پرونده جدید تشکیل دهیم و یا از ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی مدنی استفاده کنیم که طبق صرفه و‌صلاح شرکت پیش می رویم. 

به گفته وی، در مورد مغایرت مطالبات قرار داد اولیه در سال ۸۵ تا ۹۳ معادل ۲۷ میلیون دلار مغایرت وجود داشت که ناشی از هزینه حمل متعارف بود که پرونده در حال پیگیری است

مدیر مالی پارس در خصوص نرخ خوراک شرکت گفت: ضریب فرمول خوراک پارس تا ۱۴۰۴ ثابت بوده و‌تغییری  نخواهد داشت.در مورد  افزایش نرخ خوراک،  آنچه دولت گران کرده خوراک است، آنچه ما استفاده میکنیم گاز غنی نام دارد. فرمول به شکل حق العمل کاری است و بر اساس قیمت فرمول فروش پروپان و بوتان میفروشیم.

مصوبات مجمع

سازمان حسابرسی  به‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و   سازمان حسابرسی  به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب گردید.

روزنامه‌  دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت تعیین شدند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • عبدالله نویدی
    عبدالله نویدی

    سپاس

    9 ماه پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24