Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه دمای هوای تهران در روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه  از ۴۰ درجه عبور کرد و میزان دمای هوا در برخی نقاط این منطقه به ۴۳ درجه نیز رسید، اظهار کرد: گرمترین هفته سال جاری را که در ۱۱  سال اخیر بی سابقه بوده پشت سرگذاشتیم.

سخنگوی صنعت برق: ممکن است با تداوم گرما و افزایش مصرف برق در خواست تعطیلی ادارات را بدهیم

بورس24 : سخنگوی صنعت برق ضمن اشاره به اوج بار مصرف برق تهران در هفته جاری عنوان کرد: وزارت نیرو در حال حاضر درخواستی برای تعطیلی ادارات به دلیل کمبود تولید برق ندارد.

مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه دمای هوای تهران در روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه  از ۴۰ درجه عبور کرد و میزان دمای هوا در برخی نقاط این منطقه به ۴۳ درجه نیز رسید، اظهار کرد: گرمترین هفته سال جاری را که در ۱۱  سال اخیر بی سابقه بوده پشت سرگذاشتیم.

وی افزود: افزایش دمای بی سابقه هوای کشور در هفته جاری علاوه بر شکستن رکوررد تاریخی  مصرف برق کشور ، رکورد مصرف برق تهران را هم جابجا و نصاب ۱۲۷۰۰ مگاوات را ثبت کرد که حدود ۵۰۰ مگاوات از سال گذشته بیشتر است.

مدیرعامل  شرکت مدیریت شبکه برق ایران تصریح کرد: خوشبختانه شبکه برق کشور پایدار است و مشکلی در برق هموطنان وجود ندارد.

وی ضمن قدردانی از هموطنان گفت: از ابتدای اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف برق ۴۰ درصد هموطنان مشمول دریافت پاداش شدند که خوشبختانه با مشارکت بسیار خوبشان علاوه بر دریافت پاداش خوش مصرفی،  صنعت برق را نیز در گرمترین هفته سال جاری برای تامین برق مطمئن و پایدار یاری کردند.

سخنگوی صنعت برق کشور گفت: وزارت نیرو ، در حال حاضر درخواستی  برای تعطیلی ادارات به دلیل کمبود تولید برق ندارد.

وی افزود: ممکن است بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی و تداوم و ماندگاری جریان گرما در کشور و افزایش مصرف برق در هفته های پیش رو این درخواست را داشته باشیم اما در حال حاضر مشکلی در تامین برق هموطنان وجود ندارد و نیازی به تعطیلی ادارات نداریم .

سخنگوی صنعت برق ضمن تشکر از همراهی استانداران با صنعت برق گفت: ممکن است اعلام تعطیلی از سوی استانداران به علت گرمای شدید و در راستای رفاه  مردم باشد که در هر حال جای قدردانی دارد.

منبع خبر: ایسنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24