Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مجمع شرکت داده گستر عصر نوین (های وب) امروز با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شد.

مجمع های وب 117 ریال سود تقسیم کرد

بورس24 : مجمع شرکت داده گستر عصر نوین (های وب) امروز با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شد. این مجمع به ازای هر سهم 117 ریال سود تقسیم کرد.

*برخی اقدامات مهم های وب در سالی که گذشت: 

-دسترسی فیبر نوری، مرکز داده ایرانی، بیمه هوشمند فردا و پارک هوشمند از مهم‌ترین پروژه‌های شرکت است.

-تعهد شرکت یک‌ میلیون پورت است،  که قریب به ۴۰۰هزار را تحت پوشش قرار داده‌ایم.

-طبق برنامه ، حدود ۵ شهر هنوز کاملا تحت پوشش قرار نگرفته‌اند.

*شرکت و اعضای هیات مدیره پس از ۶ سال در پرونده سازمان بورس تبرئه شد و دو پرونده شرکت به نتیجه رسید.

*در گذشته با صلاحدید هیات مدیره سازمان سهام شناوری شرکت افزایش یافت، که  بنابر درخواست سازمان و جهت اتمام پرونده‌های حقوقی این درصد را  کاهش دادیم.

*شرکت تا پایان سال برای استفاده از معافیت مالیاتی افزایش سرمایه زمان دارد

*با توجه به اینکه های وب موافقت سازمان را برای  انتشار مرابحه دریافت کرد، یکی از تضمین‌کنندگان مانع انجام کار شد. به همین دلیل مشکل نقدینگی و‌پراخت سود شرکت به مشکل خورد. از طرفی سازمان با آزادسازی سهام وثیقه شده موافقت نکرد.

تکمیلی...

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت داده‌گستر عصر نوین با نماد های‌وب با حضور ۵۸ درصد از سهامداران برگزار شد. به گزارش خبرنگار بورس24 ،  مجمع های وب سود ۹۰ ریال ، تقسیم کرد. 

ایمان میری، مدیر عامل های وب در مجمع داده گستر عصر نوین گفت:  های وب یکی از ۵ شرکت برتر حوزه تاکام است که دارای کامل‌ترین پوشش مخابراتی است و در حال حاضر بزرگترین پیمانکار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هستیم.

وی گفت: در حوزه حمل و نقل هوشمند برای ای تی اس بزرگترین پیمانکار این حوزه هستیم. شبکه شرکت در حوزه Dsl به ۴۶۲ ارتقا یافته است.

میری گفت: سود خالص های وب در سال ۹۹، ۷.۲۳۷.۴۴۴ میلیون ریال بوده که این شرکت در نظر دارد در سال ۱۴۰۰ به سود خالص ۱۲.۴۳۴.۰۵۵ میلیون ریالی دست یابد.

وی گفت: مهم ترین قرارداد شرکت که در سال ۱۴۰۰ انجام شده، قرارداد با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوع ایجاد پوشش صوت و دیتا در ۲۰۰ روستا اعلامی به مبلغ ۲۴۰ میلیارد تومان است.

وی گفت: تلاش می‌کنیم تا در هفته بعد اوراق تبعی داشته باشیم تا بتوانیم به جمع شدن صف فروش کمک کنیم.

به گفته وی،  در خصوص استقلال، یک مجموعه ای از توافقات با وزارت ورزش انجام شد که تعهد های وب برای یک فصل حدود ۸۰ میلیارد بود اما مجموعه ما بیشتر از آن پرداخت کرده است.

وی گفت: برنامه ما در این خصوص ۳ ساله بوده است. دستمان را داغ کردیم تا در حوزه ورزش و مجوعه هایی که فردگرایی در آن زیاد است سرمایه گذاری نکنیم.

وی گفت:  های‌وب قصد افزایش سرمایه از محل سود انباشته و اندوخته را  دارد که البته سازمان مشروط کرده که پس از پرداخت سود سهام این افزایش سرمایه انجام شود. 

وی گفت: ۴۰۰هزار مشترک خانگی و ۲ هزار مشترک سازمانی داریم. ۳۸۰ تامین‌کننده ایرانی و ۱۵ تامین‌کننده خارجی داریم. ۱۰ محصول داریم که ۶ محصول، سازمانی است. ۳۷ دفتر در سراسر کشور داریم.بخش اعظم فروش سال ۱۴۰۱ ناشی از قرارداد آوا کام است.

به گفته وی، دسترسی فیبر نوری، مرکز داده ایرانی، بیمه هوشمند فردا و پارک هوشمند از مهم‌ترین پروژه‌های شرکت است.یک‌ میلیون پورت تعهد در فیبر نوری شرکت بود که قریب به ۴۰۰هزار را تحت پوشش قرار داده‌ایم. حدود ۵ شهر هنوز کاملا تحت پوشش قرار نگرفته‌اند.

شرکت بالاخره تبرئه شد 

میری گفت: بعد از ۶ سال، دو پرونده به نتیجه رسید و تبرئه شدیم.درصد سهام شناوری سهم را بنابر درخواست سازمان و جهت اتمام پرونده‌های حقوقی کاهش دادیم.

نتوانستیم وام دریافت کنیم چون که... 

وی گفت: به دلیل سیاست‌های بانک مرکزی نتوانستیم وام بگیرم. به دلیل مشکل وثیقه هم نتوانستیم از بورس تامین منابع کنیم. با وجود موافقت‌ها، هنوز نتوانستیم اعتبارات را از وزارت ارتباطات اخذ کنیم.

وی گفت: به دلیل مشکلات ارزی، فشار آوردیم که پروژه‌ها زودتر از موعد قرارداد تمام شوند و این موضوع باعث افزایش سختی کار شده و استعفای همکاران شده و یکی از چالش‌های امروز شرکت است.

میری گفت: مهم‌ترین ریسک شرکت، نوسانات ارزی بوده که ممکن است باعث افزایش هزینه‌های سرمایه‌گذاری‌های موردنیاز برای طرح توسعه (فیبر نوری) شود. نقدینگی، مقررات زدایی، تامین تجهیزات خارجی و... از دیگر ریسک‌های شرکت است.

تسویه بدهی و تامین منابع اولویت های وب 

وی گفت: اولویت اصلی شرکت، تامین مالی جهت تسویه بدهی‌ها و تامین منابع مالی پروژه‌ها است. مولدسازی دارایی‌ها را ادامه می‌دهیم. باید پروژه‌هایب که پیشرفت ۸۰درصدی داشته‌اند را تا پایان سال تکمیل کنیم و از این طریق نقدینگی به‌ دست بیاوریم.

به گفته وی، باید یک پروژه خارجی را به‌ صورت پایلوت شروع کنیم. تفکیک سریع فعالیت‌های گروه در زمینه‌های تخصصی را نیز باید انجام دهیم. واگذاری سهام شرکت‌های زیرمجموعه به شرکت‌های سرمایه‌گذاری را نیز دنبال می‌کنیم.

انتشار مرابحه در راه است ... 

وی گفت: برای انتشار مرابحه، موافقت سازمان را دریافت کردیم؛ اما در زمان امضا کردن، یکی از تضمین‌کنندگان از امضا امتناع کرد و خواهان تضمین شد. اگر امضا می‌کرد، در دو روزی که برای انتشار اوراق مشخص شده بود، اوراق منتشر و مشکل شرکت برای نقدینگی و پرداخت سود حل می‌شد. سازمان با آزادسازی سهام وثیقه شده هم موافقت نکرده است.

 در پایان مطرح شد، سود حقیقی ها از طریق سجام و ۲۴ مرداد ماه پرداخت خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24