Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

بورس 24 : نشست مطبوعاتی فیروزه و اصحاب رسانه در آستانه روز خبرنگار،16 امرداد با حضور مدیران ارشد گروه مالی فیروزه و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد. در این نشست، رامین ربیعی، مدیرعامل گروه مالی فیروزه، ضمن اشاره به پیشینه این گروه مالی، از تاسیس نخستین ها توسط فیروزه سخن گفت و برنامه‌های پیش‌روی فیروزه را تشریح کرد. امیر تقی‌خان تجریشی، معاون سرمایه‌گذاری و عضو هیئت مدیره گروه مالی فیروزه، نیز از شرکت‌های سرمایه‌گذاری گروه مالی فیروزه سخن گفت. فاطمه سرکاری، مدیر عامل سبدگردان توسعه فیروزه نیز فعالیت سبدگردان فیروزه و صندوق‌های این گروه را تشریح کرد. جواد حسنی، مدیرعامل کارگزاری فیروزه آسیا نیز ضمن تشریح فعالیت‌های این کارگزاری از ارزش معاملات ماهانه این کارگزاری سخن گفت. رامین ربیعی، مدیرعامل گروه مالی فیروزه، فعالیت ۱۸ ساله خدمات مدیریت دارایی و سرمایه‌گذاری فیروزه و برنامه‌های پیش‌روی آن را تشریح کرد.

«فیروزه» جوان 18 ساله شد!

بورس24 : نشست مطبوعاتی فیروزه و اصحاب رسانه در آستانه روز خبرنگار،16 امرداد با حضور مدیران ارشد گروه مالی فیروزه و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

در این نشست، رامین ربیعی، مدیرعامل گروه مالی فیروزه، ضمن اشاره به پیشینه این گروه مالی، از تاسیس نخستین ها توسط فیروزه سخن گفت و برنامه‌های پیش‌روی فیروزه را تشریح کرد.

امیر تقی‌خان تجریشی، معاون سرمایه‌گذاری و عضو هیئت مدیره گروه مالی فیروزه، نیز از شرکت‌های سرمایه‌گذاری گروه مالی فیروزه سخن گفت.

فاطمه سرکاری، مدیر عامل سبدگردان توسعه فیروزه نیز فعالیت سبدگردان فیروزه و صندوق‌های این گروه را تشریح کرد.

جواد حسنی، مدیرعامل کارگزاری فیروزه آسیا نیز ضمن تشریح فعالیت‌های این کارگزاری از ارزش معاملات ماهانه این کارگزاری سخن گفت.

رامین ربیعی، مدیرعامل گروه مالی فیروزه، فعالیت ۱۸ ساله خدمات مدیریت دارایی و سرمایه‌گذاری فیروزه و برنامه‌های پیش‌روی آن را تشریح کرد.

فیروزه

18 سال با «فیروزه»

رامین ربیعی، مدیرعامل گروه مالی فیروزه، در نشست مطبوعاتی «فیروزه و اصحاب رسانه»، ضمن تشریح فعالیت 18 ساله خدمات مدیریت دارایی و سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه ایران، از برنامه‌های پیش‌روی فیروزه نیز سخن گفت.

به گفته ربیعی، فیروزه تاسیس نخستین صندوق سرمایه‌گذاری ویژه بازار سرمایه ایران و رتبه اول در جذب سرمایه‌گذاری خارجی در بازار سرمایه ایران را در کارنامه خود دارد و افزون بر جذب سرمایه‌گذاری‌های بین‌المللی، صندوق‎های سرمایه‎گذاری متنوعی برای سلیقه مخاطبین مختلف را تأسیس کرده‌است.

گروه مالی فیروزه، در تملیک و توسعه شرکت‌های سرمایه‌گذاری بورسی نیز پیشرو بوده و با خرید بلوک مدیریتی 5 شرکت سرمایه‌گذاری بورسی و یک شرکت سرمایه گذاری غیربورسی، نه تنها ساختار این شرکت‌ها را بهبود داده، بلکه باعث رشد سودآوری آن ها نیز شده است.

فاطمه سرکاری، مدیرعامل سبدگردان توسعه فیروزه: بازدهی دلاری ۳۱۳ درصدی صندوق فیروزه موفقیت در ۱۳ سال گذشته

گروه مالی فیروزه در راستای نوآوری و تنوع‌بخشی در بازار سرمایه، نخستین صندوق شاخصی کشور را در سال ۱۳۹۳ با الهام از شاخص 500 S&P، تاسیس کرد. ویژگی اصلی صندوق شاخص سی شرکت بزرگ فیروزه، دنبال کردن روند قیمتی شرکت‌های بزرگ اثرگذار در شاخص بورس تهران با هزینه کمتر است.

از طریق این صندوق که با نماد «فیروزه» در بورس معامله می شود، عملاً می توان شاخص بورس را خرید وفروش کرد. 

صندوق سرمایه‌گذاری ارمغان فیروزه آسیا با نماد «فیروزا» در تمامی کارگزای‌های کشور قابل معامله بوده و جایگزین مناسب سپرده‌گذاری در بانک است. افزایش سقف جدید صندوق به 1.2 میلیارد واحد به تازگی صادر شده و حدود 80 درصد از آن تکمیل شده است.

در نشست مطبوعاتی «فیروزه و اصحاب رسانه»، فاطمه سرکاری، مدیرعامل سبدگردان توسعه فیروزه، «فیروزه موفقیت» را نخستین صندوق داخلی  گروه مالی فیروزه برشمرد و افزود: در حال حاضر سبدگردان توسعه فیروزه مدیریت بیش از ۱۵۰ سبد اختصاصی و شش صندوق سرمایه‌گذاری ازجمله صندوق‌های سهامی فیروزه موفقیت‌، سهامی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ فیروزه، درآمد ثابت ارمغان فیروزه آسیا، سهامی دریای آبی فیروزه، جسورانه فیروزه و خصوصی ثروت آفرین فیروزه را بر عهده دارد.

او ادامه داد: دارایی تحت مدیریت سبدگردان فیروزه با سرمایه‌گذاری حدود ۲۲ هزار شخص حقیقی و حقوقی، ۷۷۰۰ میلیارد تومان بوده که در ۲ سال گذشته، رشد ۲۱۰۰ درصدی (یا ۲۱ برابری) را تجربه کرده است.

به گفته سرکاری، صندوق سرمایه‌گذاری فیروزه موفقیت، موفق به کسب متوسط بازدهی سالانه ۶۰ درصدی برای سرمایه‌گذاران خود شده است.

سوددهی سبد فیروزه در روزهای رکودی و منفی بازار

فاطمه سرکاری، مدیرعامل سبدگردان توسعه فیروزه در نشست مطبوعاتی فیروزه و اصحاب رسانه ضمن اشاره به تاسیس سبدگردان فیروزه گفت: با تأسیس این سبدگردان و تکیه بر تیم مدیریت دارایی، فیروزه تمرکز خود را به جذب منابع در قالب سبدهای اختصاصی معطوف کرد و توانست با توجه به سطح ریسک‌پذیری مشتریان و سلایق سرمایه‌گذاری هر یک، بازدهی مطلوبی را ایجاد کند.

در سال‌های رکودی بازار سرمایه، فیروزه بر اساس سطح ریسک‌پذیری مشتریان خود، متوسط بازدهی سالانه بین 40 تا 80 درصد را برای آن‌ها به ارمغان آورده است.

نرخ تمدید ۱۰۰ درصدی در سبدهای اختصاصی نشان از موفقیت فیروزه در سودآوری و ارائه بهترین سطح خدمات به مشتریان خود است.

با توجه به پتانسیل موجود در مجموعه فیروزه و نیازهای مشتریان، محصولات جدیدی در قالب سبدهای اختصاصی تعریف شده است. برای نمونه، برای سبدهای بالای ۵ میلیارد تومان، به پاس اعتماد و همراهی طولانی مدت مشتریان، بازدهی ۳۰ تا ۵۰ درصدی برای آنها با کمترین ریسک ایجاد میشود.

امیر تقی‌خان تجریشی، عضو هیات مدیره و معاون سرمایه‌گذاری گروه مالی فیروزه:متنوع‌ترین پورتفوری سرمایه‌گذاری را در گروه مالی فیروزه می‌توانید یافت کنید

امیر تقی‌خان تجریشی، عضو هیات مدیره و معاون سرمایه‌گذاری گروه مالی فیروزه در نشست مطبوعاتی فیروزه و اصحاب رسانه ضمن تشریح شرکت‌های سرمایه‌گذاری گروه مالی فیروزه گفت: این گروه در سال ۹۰ «شرکت گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران را خریداری کرد.

«وتوصا» طی سال های ۹۳ تا ۹۶ اقدام به خرید بلوک مدیریتی شرکتهای «سرمایه‌گذاری اعتبار ایران»، «سرمایه‌گذاری جامی»، «سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت»، «شرکت سرمایه‌گذاری پایاتدبیر پارسا» و «شرکت سرمایه‌گذاری سبحان» کرده است.

همچنین شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران و زیرمجموعه‌های آن در حوزه سرمایه‌گذاری‌های خصوصی و سرمایه‌گذاری‌های جسورانه در کشور پیشرو بوده‌اند که از آن جمله می‌توان به سرمایه‌گذاری در شرکت‌های بیمه اتکایی رایا، پایانه صادراتی گلشن‌آرای ارم، شرکت کشت و صنعت زرند، شرکت پردیس صنایع سیلیکون آراز، شرکت سرمایه‌گذاری سرآواپارس، شیپور، تازه‌بار، الوپیک، استودیوی بازی‌سازی کاریزما، داستانِ‌من، سازیتو، پونیشا و.....  اشاره کرد.

جواد حسنی، مدیرعامل کارگزاری فیروزه آسیا: ارتقای ۳۰ پله‌ای رتبه کارگزاری فیروزه آسیا طی یک سال گذشته

در نشست مطبوعاتی فیروزه و اصحاب رسانه، جواد حسنی، مدیرعامل کارگزاری فیروزه آسیا ضمن عنوان جایگاه این کارگزاری در میان ۲۰ کارگزاری برتر کشور گفت: کارگزاری فیروزه آسیا در اسفند ۱۳۸۹ به منظور تنوع‌بخشی به خدمات مالی گروه مالی فیروزه به مدیریت این گروه مالی درآمد.

در حال حاضر، کارگزاری فیروزه آسیا میزبان ده‌ها هزار مشتری است و بر مبنای ارزش معاملات در میان ۲۰ کارگزاری برتر کشور حضور دارد و ارزش معاملات ماهانه این کارگزاری، حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار میلیارد ریال است.

این کارگزاری، مجوز فعالیت در معاملات اوراق تأمین مالی، معاملات مشتقه مبتنی بر اوراق بهادار، معاملات کالا، معاملات مشتقه مبتنی بر کالا،  مشاور پذیرش و عرضه، معاملات برخط و مرکز تماس را از سازمان بورس و اوراق بهادار اخذ کرده و در این حوزه‌ها مشغول خدمت‌رسانی است.

نخستین‌های فیروزه معرفی شد

در نشست مطبوعاتی فیروزه و اصحاب رسانه، نخستین های بازار سرمایه که توسط گروه مالی فیروزه به بازار سرمایه ایران افزوده شده، معرفی شد.

* تاسیس نخستین صندوق سرمایه‌گذاری سهامی ویژه سرمایه‌گذاری در بورس تهران برای سرمایه‌گذاران  بین‌المللی تحت نظارت قوانین اروپا

* تاسیس نخستین صندوق سرمایه‌گذاری اوراق درآمد ثابت ویژه سرمایه‌گذاری در بورس تهران برای سرمایه‌گذاران بین‌المللی تحت نظارت قوانین اروپا

* تاسیس نخستین صندوق شاخصی قابل معامله در بورس تهران مشابه صندوق‌های سرمایه‌گذاری بر مدار شاخص بازارهای بین‌المللی با نام صندوق شاخصی 30 شرکت بزرگ فیروزه در سال 1393

گروه مالی فیروزه در ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی کشور با دارا بودن 5 شرکت بورسی فعال در بازار سرمایه و ارائه کلیه خدمات مالی، یک مجموعه منحصربه‌فرد در حوزه مالی است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24