Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مجمع عمومی عادی فوق‌العاده شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر با حضور 92 درصد سهامداران برگزار شد.

تصویب افزایش سرمایه «وکغدیر»

بورس24 : مجمع عمومی عادی فوق‌العاده شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر با حضور 92 درصد سهامداران برگزار شد.

این مجمع افزایش سرمایه شرکت را در دستور کار داشت که در نهایت افزایش سرمایه به تصویب مجمع رسید. این افزایش سرمایه از دو محل و طی دو مرحله، به میزان 116 درصد است.

تکمیلی...

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت وکغدیر با حضور ۹۲ درصد سهامداران برگزار شد. به گزارش خبرنگار بورس24 ، مجمع وکغدیر افزایش سرمایه ۱۱۶ درصدی را مصوب کرد.

هیات رییسه مجمع

عباس فرهادیه  به‌عنوان رئیس مجمع 
  امیر سلیمانی  به‌عنوان ناظرمجمع 
  احسان حاجی حسن معمار  به‌عنوان ناظرمجمع 
  سید ابوتراب فاضل  به‌عنوان منشی مجمع

سید ابوتراب فاضل مدیر عامل شرکت گفت: سود خالص شرکت تا پایان اسفندماه ۵۱هزار میلیون ریال سود باکیفیت بوده و بالاترین نسبت سود خالص به سرمایه مربوط به وکغدیر با نسبت ۲۷۸درصد است. 

وی افزود: همچنین رشد سودآوری وکغدیر  تا پایان شهریورماه سال ۱۴۰۱ معادل  ۱۱۳۰درصد درصد و خالص ارزش دارایی‌های هلدینگ از سال ۱۳۹۹ تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۲ حدود ۲۱۱درصد رشد داشته است. این در حال است که، شرکت تاکنون ۲۷۰۰ میلیارد تومان تامین مالی از طریق اوراق بدهی انجام داده است. 

وی در خصوص پروژه های شرکت گفت: راه‌اندازی پروژه یزد ۱ با ظرفیت ۷۰۰هزار تن فولاد آلیاژی ایران پس از ۱۶ سال از آغاز عملیات اجرایی و با سرمایه‌گذاری ۱۳۳ میلیون یورو و ۱۴۷۶ میلیارد تومان در دستور کار است. 

وی افزود: همچنین راه‌اندازی پروژه فولادسازی غدیر نی‌ریز با ظرفیت یک میلیون تن پس از ۷ سال از آغاز عملیات اجرایی با سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد یوان و  راه‌اندازی خط ۳ کنسانتره گوهر زمین با ظرفیت ۲ میلیون تن در سال ۱۴۰۱ و با سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیون یورو و ۱۰۰ میلیارد تومان از دیگر پروژه های شرکت است. 

فاضل با اشاره به پروژه گندله‌سازی بهاباد غدیر ایرانیان گفت: این پروژه  با ظرفیت ۴ میلیون تن در آستانه بهره‌برداری بوده و پیشرفت فیزیکی ۸۹درصدی تا پایان خردادماه سال جاری و سرمایه‌گذاری ۸۱ میلیون یورو و ۸۸۴ میلیارد تومانی داشته است. 

وی افزود: پروژه کنسانتره‌سازی عصر نوین بهاباد با ظرفیت ۴ میلیون تن در آستانه بهره‌برداری بوده و ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی در فاز اول تا پایان خردادماه سال ۱۴۰۲ داشته است.

وی با بیان اینکه کگهر از شرکت های با ارزش افزوده بالایی است بیان داشت: پروژه فولادسازی ۳ میلیون تن توسعه آهن فولاد گل گهر با پیشرفت فیزیکی ۷۹درصد تا پایان خردادماه سال جاری و ۹۸۵ میلیون یورو سرمایه‌گذاری و پروژه احیای شماره ۳ توسعه آهن و فولاد گل گهر با ظرفیت یک میلیون و ۸۵۰هزار تن با پیشرفت فیزیکی ۷۹درصد تا پایان خردادماه سال جاری و ۷۳ میلیون یورو سرمایه‌گذاری از دیگر پروژه‌های شرکت است.

وی گفت:  عملیات اجرایی پروژه کلاف پولاد آلیاژه ایران با ظرفیت ۲۰۰هزار تن در سال ۱۴۰۰ و پیشرفت ۲۰درصدی تا پایان خردادماه ۱۴۰۲ و سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیون یورو و همچنین آغاز عملیات اجرایی پروژه گندله‌سازی نی‌ریز با ظرفیت دو نیم میلیون تن در سال ۱۴۰۰ و با پیشرفت فیزیکی ۲۲درصد تا پایان خردادماه سال جاری به سرانجام رسیده است. 

وی گفت: شرکت  افزایش سرمایه دو مرحله‌ای و رسیدن به سرمایه  ۴۰هزار میلیارد ریالی را در دستور کار دارد. این افزایش سرمایه از محل سود انباشته و مطالبات حال شده سهامداران معادل ۱۱۶.۲درصد  خواهد بود.

وی در پاسخ به سوال سهامداران در مورد ورد به فلزات عناصر نادر خاکی گفت: در سند ۱۴۱۰ شرکت وکغدیر اکتشاف در عناصر نادر خاکی مانند  لیتیوم در دریاچه نمک قم   وجود دارد و مذاکراتی انجام شده است. 

 فاضل در جمع سهامداران گفت: شرکت فولاد غدیر نی ریز، تا پایان سال جاری عرضه اولیه خواهد شد.

مصوبات مجمع

تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس تصویب شد. افزایش سرمایه ۱۱۶ درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی و سود انباشته انجام شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24