Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

جهانگیر باقری، مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران در خصوص احداث کارخانه جدید شرکت با ظرفیت حدود دو برابری نسبت به کارخانه فعلی و برنامه جدید فروش با احداث کارخانه جدید به خبرنگار بورس 24 گفت: به طور کلی برنامه انتقال کارخانه در دستور کار نیست و برنامه اصلی  ساخت کارخانه جدید در منطقه ویژه اقتصادی شیراز است که طبق برنامه زمان‌بندی باید تا اوایل سال آینده به اتمام برسد و طبق برنامه‌ای که پیش‌بینی شده است احتمالا تا مدتی  هردو کارخانه همزمان فعالیت خواهند داشت.

دلیل مثبت های متوالی «کپشیر» در بازار منفی

بورس24 : جهانگیر باقری، مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران در خصوص احداث کارخانه جدید شرکت با ظرفیت حدود دو برابری نسبت به کارخانه فعلی و برنامه جدید فروش با احداث کارخانه جدید به خبرنگار بورس24 گفت: به طور کلی برنامه انتقال کارخانه در دستور کار نیست و برنامه اصلی  ساخت کارخانه جدید در منطقه ویژه اقتصادی شیراز است که طبق برنامه زمان‌بندی باید تا اوایل سال آینده به اتمام برسد و طبق برنامه‌ای که پیش‌بینی شده است احتمالا تا مدتی  هردو کارخانه همزمان فعالیت خواهند داشت.

دو کارخانه با ظرفیت ۲۳هزار تن در پشم شیشه ایران

وی گفت: پس از بررسی وضعیت بازارهای صادراتی‌  با هماهنگی سهامدار عمده برای کارخانه فعلی  تصمیم می‌گیریم. ممکن است تا مدتی هر دو کارخانه  کار کنند و سپس به مرور تصمیم جدیدی برای کارخانه فعلی خواهیم گرفت. کارخانه جدید در منطقه ویژه اقتصادی‌ با ظرفیت ۱۴ هزار تن و کارخانه فعلی  ۹ هزار تن ظرفیت سالانه دارد.

در تجدید ارزیابی منتظر نظر شستا هستیم

باقری با اشاره به اینکه تصمیم شستا در تجدید ارزیابی دارایی ها نظر اصلی است گفت: ما تابع دستورالعمل‌هایی هستیم که از سوی  سهامدار عمده به صورت کتبی اعلام شود. در صورت نظر شستا به تجدید ارزیابی دارایی ها حتما در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی افزود: در طرح تصویب الیاف شیشه  منتظر مصوبه شستا هستیم که به احتمال بالایی طرح به استان فارس و شرکت پشم شیشه ایران واگذار شود. FS شرکت در کمیته سرمایه‌گذاری هلدینگ است، پس از تایید سیتا  به دنبال عملیات اجرایی می‌رویم.

افزایش سرمایه دو مرحله ای در انتظار نظر هیات مدیره

باقری تصریح کرد: ما از سال گذشته افزایش سرمایه دو مرحله ای مصوب کردیم. ۱۰۰ میلیارد آن محقق شده، ۱۰۰ میلیارد باقی‌مانده در سال جاری  پس از مصوبه هیات مدیره انجام می شود.

وی در خصوص بحث صادرات شرکت‌ گفت: در حوزه CIS تقریبا به تمام کشورها صادرات دارد. روی بازار سوریه کار می‌کنیم. بازار عراق و پاکستان در اختیار شرکت است، بیشترین صادرات‌مان در حال حاضر کشور آذربایجان است.

۲۵ درصد محصولات صادراتی است

باقری گفت: تقریبا طبق برنامه پیش بینی شده  ۲۵ درصد محصولات شرکت صادراتی است. سال‌ گذشته حدود ۱۶ درصد محصولات را موفق به صادرات  شده ایم. امسال هم تلاش می‌کنیم که بودجه را پوشش دهیم و ۲۵ درصد را صادر کنیم.

وی خاطر نشان کرد: بهترین افق برای شرکت همین است که بتواند هم بازار داخل را اشباع کند وهم  مازاد ظرفیت تولید  صادر شود.

مدیر عامل پشم شیشه ایران گفت: مواد اولیه شرکت ۹۰ درصد داخلی است و چند ماده هم از بیرون وارد می‌کنیم که یشتر مواد اولیه‌مان را از شرکت های مواد معدنی می‌گیریم و عمده فروش مان از طریق بورس کالا است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24