Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

احمد مهدوی ،دبیر انجمن کارفرمایان صنعت پتروشیمی نیز در خصوص جلسه امروز تیم  اقتصادی  دولت با پتروشیمی ها به خبرنگار بورس۲۴ گفت: امروز جلسه با معاون اول رئیس جمهور برگزار خواهد شد البته ما در جلسه نیستیم ولی با توجه  جلسات مکرری که با وزارت اقتصاد و دولت داشتیم، دولت با فرمولی کردن خوراک موافق است.

تائید شد ؛ مخبر امروز درباره نرخ خوراک و تسعیر ارز پتروشیمی ها تصمیم می گیرد

بورس24 : پتروشیمی ها تائید کردند که محمد مخبر معاون رئیسی فردی که مصوبه خوراک 7000 تومانی را در 17 اردیبهشت ماه امضا و ابلاغ کرده بود امروز برای شنیدن حرف و اعتراض متانول سازان وقتی اختصاص داده است ، البته نه به طور مسقیم!

متین دیداری مدیر عامل پتروشیمی زاگرس در خصوص جلسه امروز هیات دولت و وزارت اقتصاد به خبرنگار بورس24 گفت : ما طی جلساتی که داشتیم، معاون اول رئیس جمهور موافقت ضمنی در مورد پیشنهاد فرموله شدن خوراک  داشته‌‌اند واگر امروز جلسه برگزار شود، قرار است که اگر در مورد مصوبه نرخ خوراک موافقت کردند، ما دوباره به فرمول برگردیم.

وی در پاسخ به این سوال که در این ۳ ماهه پتروشیمی زاگرس با چه نرخی قبض گاز پرداخت کرده است؟ گفت: صورت حساب های ارسالی آن‌ها بر مبنای ۷ هزار تومان بوده است. اما ما نتوانسته‌ایم که این عدد را پرداخت کنیم، آن قدرهم درآمد نداشته‌ایم که پرداخت کنیم. در نتیجه علی‌الحساب تا سقف ۵ تومان پرداخت شده است. 

دیداری گفت: در هر صورت واقعا پولی نیست و خود دولت  هم در جریان است، یعنی بحث این نیست که پولی وجود داشته باشد و ما ندهیم. البته امیدواریم دولت با فرمولی شدن خوراک موافقت کند.

احمد مهدوی ،دبیر انجمن کارفرمایان صنعت پتروشیمی نیز در خصوص جلسه امروز تیم  اقتصادی  دولت با پتروشیمی ها به خبرنگار بورس24 گفت: امروز جلسه با معاون اول رئیس جمهور برگزار خواهد شد البته ما در جلسه نیستیم ولی با توجه  جلسات مکرری که با وزارت اقتصاد و دولت داشتیم، دولت با فرمولی کردن خوراک موافق است.

وی گفت: پیشنهاد امروز به دولت ارایه داده می شود تا تصمیم گیری گردد .

مهدوی گفت: موضوع مورد بحث، معاون اول رئیس جمهور بیشتر نرخ ۲8 هزار تومانی تسعیر ارز است که پیشنهاد ما ۳8 هزار تومان بوده و امیدواریم در این مورد هم به نتایج خوبی برسند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24