Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

بورس 24: شرکت ارتباطات سیار ایران با برند همراه اول بزرگترین اپراتور خاورمیانه بوده که به عنوان اصلی ترین توسعه دهنده شبکه ارتباط موبایل نسل چهار و پنج در کشور شناخته می شود.

درآمد بی سابقه همراه اول در مرداد ماه

بورس24 : شرکت ارتباطات سیار ایران با برند " همراه اول " بزرگترین اپراتور خاورمیانه بوده که به عنوان اصلی ترین توسعه دهنده شبکه ارتباط موبایل نسل چهار و پنج در کشور شناخته می شود. این غول تلکام با دریافت عنوان  " برترین اپراتور تلفن همراه کشور " و کسب نشان " ستاره طلایی روابط عمومی و ستاره ملی روابط عمومی در حوزه روابط دیجیتال " در دوره 1401 ، سالی سرشار از موفقیت را پشت سر گذاشته است. از دیگر دستاورد های شرکت در این دوره می توان به افزایش تعداد شهرهای تحت پوشش شبکه از 90 به 120 شهر و جهش 158% مشتریان ( از 540 به 858 هزار مشتری ) در حوزه  CIP (Commercial Important Persons ) اشاره کرد.
مجرا های درآمدی شرکت شامل کارکرد مشترکین دائمی و اعتباری ، ارائه امکانات شبکه به سایر شرکت ها و فروش خطوط تلفن همراه جدید است. درآمد ناشی از کارکرد مشترکین دائمی و اعتباری سهم 90% در سبد درآمدی فصل بهار داشته و اصلی ترین مجرای درآمدی شرکت محسوب می شود.
به دنبال به کارگیری راهبرد های عملیاتی و مالی بهینه و کارآمد توسط کادر حاذق مدیریتی ، شاهد رشد مداوم و پیوسته درآمد های فصلی در سنوات گذشته هستیم و تکرار چندباره این رشد نگرانی از بابت تداوم این روند برای سهامداران واحد تجاری باقی نگذاشته است. حفظ و تداوم این روند صعودی و دلگرم کننده در گرو به روز رسانی های به موقع تکنولوژی های مورد استفاده در شبکه و گسترش و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده است ؛ اصلی که مدیریت این غول تلکام طی چند سال گذشته برای آن اهمیت ویژه ای قائل بوده و به نحو احسن به آن پرداخته است. بررسی صورت های مالی 5 سال گذشته از رشد سنگین تقریبا 7 هزار میلیارد تومانی درآمد های فصلی این طلایه دار صنعت ارتباطات حکایت دارد. چنین دستاورد بزرگی گویای عملکرد قابل تحسین مدیریت در پاسداری از سرمایه سهامدارن بوده ؛ چرا که رشد پیوسته سهم بازار و درآمد ها در گذر زمان افزایش ارزش شرکت و در نتیجه ثروت سهامداران را به دنبال خواهد داشت. روند صعودی درآمد های فصلی شرکت در سنوات گذشته در نمودار زیر قابل رویت است:

ن

شرکت بهار فوق العاده ای را پشت سر گذاشته است. نخست آنکه رکورد درآمد های فصلی شرکت با کسب 10.8 همت درآمد شکسته شده است. علاوه بر آن ارزش تجمیعی درآمد های عملیاتی واحد تجاری با رشد سنگین 2.07 هزار میلیارد تومانی نسبت به فصل مقایسه ای همراه بوده است. این غول ارتباطات در چهار ماهه ابتدایی دوره 1402 با عملکرد فراتر از انتظار خود موفق به پوشش 38% درآمد سالانه دوره قبلی شده است. 

تن

تبلور استراتژی های اثر بخش و پربازده تیم مدیریتی این واحد ممتاز بورسی در مرداد ماه 1402 ثبت رکورد تاریخی  4.01 هزار میلیارد تومان درآمد ماهانه بوده که در تاریخ عملیاتی شرکت بی سابقه بوده و نسبت به ماه مقایسه ای ، از رشد چشمگیر تقریبا 600 میلیاردی حکایت دارد که بخش عمده این رشد درآمدی مربوط به جامپ 435 میلیاردی در اصلی ترین مجرای درآمدی شرکت ، یعنی مجموع درآمد کارکرد مشتریان دائمی و اعتباری از 3.2 به 3.64 هزار میلیارد تومان است.

ن
گفتنی است که میانگین درآمد ماهانه در سال مالی 1401 ، 3.08 همت محاسبه شده که نشان دهنده فزونی سنگین 940 میلیاردی درآمد های مرداد ماه نسبت به متوسط درآمد ماهانه سال گذشته می باشد. اطلاعات مقایسه ای درآمد ماهانه شرکت در سنوات گذشته به شرح نمودار زیر است؛ روند رو به رشد صعودی و مستمر درآمد ها که شرط لازم برای طبقه بندی یک بیزینس به عنوان سرمایه گذاری مطمعن است ، به وضوح در نمودار های بنیادی این واحد ارزنده قابل رویت است.

سی

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24