Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

اولین صندوق بازنشستگی تکمیلی با هدف توانمندسازی مالی افراد در زمان بازنشستگی، تحت مدیریت گروه مالی صبا تامین رونمایی شد.

رونمایی از اولین صندوق بازنشستگی تکمیلی

بورس24 : اولین صندوق بازنشستگی تکمیلی با هدف توانمندسازی مالی افراد در زمان بازنشستگی، تحت مدیریت گروه مالی صبا تامین رونمایی شد.

همزمان با آغاز هفته دولت، روز چهارشنبه 8 شهریور ماه 1402 از اولین صندوق بازنشستگی تکمیلی تحت مدیریت شرکت سبدگردان اندیشه صبا به عنوان یکی از شرکت‌های گروه مالی صبا تأمین، با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، سید صولت مرتضوی وزیر کار و رفاه اجتماعی، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، عبدالعلی علی عسگری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نمایندگان مجلس، رئیس سازمان بورس، معاونین و اعضای هیئت مدیره سازمان بورس، مدیران‌ عامل و فعالان بازار سرمایه رونمایی شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین رونمایی از صندوق بازنشستگی تکمیلی و اعطای موافقت‌نامه اصولی به سه شرکت صبا تأمین، تأمین سرمایه خلیج‌فارس و کارگزاری مفید که در محل سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، گفت: صندوق‌های بازنشستگی تکمیلی با توجه به نیاز به آینده‌نگری برای کارکنان در نظر گرفته شده و این افراد می‌توانند با سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها از سود آن بهره‌مند شوند.

مرتضوی با اشاره به اینکه یکی از خدمات بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، افزایش نرخ امید به زندگی است، ادامه داد: متوسط نرخ امید به زندگی در ابتدای انقلاب، بین 52 تا 53 سال بود، اما با اقداماتی که نظام در زمینه خدمات رفاهی و درمانی انجام داده، نرخ امید به زندگی هم‌اکنون به بیش از 78 سال رسیده است.

وی با بیان اینکه صندوق‌های بازنشستگی یک صندوق بین نسلی هستند، افزود: این صندوق‌ها تدبیری برای زندگی آبرومندانه فراهم کرده‌اند، اما کافی نیستند. به سبب آن که در نظام جمهوری اسلامی ایران مراودات زیاد است و همچنین افزایش هزینه‌های زندگی، نیازمند توجه و انجام اقداماتی هستیم که این هزینه‌ها را پوشش ‌دهد. 

وزیر تعاون با بیان اینکه اشخاص پس از بازنشستگی هم می‌توانند در این صندوق‌ها سرمایه‌گذاری کنند، تصریح کرد: هر فرد با توجه به میزان سرمایه‌گذاری که در این صندوق‌ها انجام می‌دهد، می‌تواند از آنها بهره ببرد.

منبع خبر: روابط عمومی گروه مالی صبا تامین

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24