Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مجتمع مس شهربابک با برپایی موکب سیدالشهداء در منطقه مرزی «ریمدان» در استان سیستان و بلوچستان، خدمات‌رسانی به زائران خارجی راهپیمایی اربعین حسینی را انجام می‌دهد.

به همت شرکت ملی مس؛ موکب خدمت‌رسانی به زائران در مرز «ریمدان» سیستان و بلوچستان برپا شد

بورس24 : مجتمع مس شهربابک با برپایی موکب سیدالشهداء در منطقه مرزی «ریمدان» در استان سیستان و بلوچستان، خدمات‌رسانی به زائران خارجی راهپیمایی اربعین حسینی را انجام می‌دهد.

با فرارسیدن ایام اربعین حسینی و آغاز پیاده‌روی زائران به سمت کربلا معلی و نجف اشرف، شرکت ملی صنایع مس ایران اقدام به برپایی موکب های خدمت‌رسانی کرده است.

یکی از این موکب‌ها متعلق به مجتمع مس شهربابک است که در منطقه مرزی ریمدان واقع شده و با بیش از 40 نفر خادم به زائران خدمات‌رسانی می‌کند.

بر اساس این گزارش، محمدجواد خلیلی مدیر حوزه مدیرعامل و گروه روابط‌عمومی شرکت مس با حضور در منطقه مرزی ریمدان واقع در استان سیستان و بلوچستان از نحوه خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله‌الحسین بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اقدامات قرار گرفت.

خلیلی تأکید کرد: شرکت ملی مس تلاش دارد با استفاده از ظرفیت‌های موجود شرایط سفر عاشقان به کربلای معلی را تسهیل کند.

مرز «ریمدان» پذیرای زائران پاکستانی و هندی است که از این منطقه وارد خاک ایران می‌شوند و به زیارت سرور ‌و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) می‌روند.

گفتنی است در روزهای گذشته حجت الاسلام والمسلمین مهامی نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه زاهدان، مرحمتی معاون استانداری سیستان و بلوچستان، رأفت فرماندار شهرستان دشتیاری از موکب شهدای شرکت ملی صنایع مس بازدید کردند.

پخت و پخش روزانه بیش از 7 هزار پرس غذا، توزیع آب و شربت، برپایی چایخانه‌، توزیع بسته‌های فرهنگی و پخش نوحه و برپایی مراسم سینه‌زنی گوشه‌ای از اقدامات این موکب است.

منبع خبر: مس پرس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24