Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

برخی معتقدند بازارساز در هفته اخیر با تزریق نقدینگی بصورت چرخشی به صنایع مختلف، کف قیمت در بسیاری از نمادها را بسته است. این موضوع در گذشته هم سابقه داشته و اتفاقا نتیجه مثبتی هم داشته اما در مقطع فعلی هنوز بازار سردرگم و مردد است؛ چراکه اتفاقات اخیر آسیب زیادی به اعتماد اهالی بازار وارد نموده و لذا ترمیم آن زمان‌بر خواهد بود.

پیش‌بینی وضعیت بورس 12 شهریور 1402

1) پیش‌بینی بازار ...

بورس24 : در شرایطی به مصاف معاملات دومین روز کاری هفته می‌رویم که بازار روز گذشته با وجود اخبار مثبت و رشد کامودیتی‌ها، آمار و ارقام چندان جالبی نداشت. در این روز آغاز بازار بد نبود و برای دقایقی موج‌سواری خریداران را داشتیم اما خیلی سریع ضعف طرف تقاضا روشن شد و در ادامه شاهد چیدمان سنگین اردر فروش در بسیاری از نمادهای مورد توجه بودیم. در نتیجه این رویداد، دماسنج اصلی بازار کل رشد روزانه خود را از دست داد و اگر بلوک‌بازی دقایق پایانی نبود، دماسنج اصلی بازار با رنگ سرخ به کار خود خاتمه می‌داد. حجم و ارزش معاملات کاهشی بود و در حدود 550 میلیارد تومان پول از بازار خارج شد.

برخی معتقدند بازارساز در هفته اخیر با تزریق نقدینگی بصورت چرخشی به صنایع مختلف، کف قیمت در بسیاری از نمادها را بسته است. این موضوع در گذشته هم سابقه داشته و اتفاقا نتیجه مثبتی هم داشته اما در مقطع فعلی هنوز بازار سردرگم و مردد است؛ چراکه اتفاقات اخیر آسیب زیادی به اعتماد اهالی بازار وارد نموده و لذا ترمیم آن زمان‌بر خواهد بود. به نظر اگر بازار نتواند برای روزهای پیش رو سه مولفه عطش خرید، تزریق اخبار مثبت و حجم معاملات در سطوح بیش از 6 – 7 همتی را حفظ نماید، باری دیگر با چالش و روند کاهشی مواجه خواهیم شد. البته قبلا هم در گزارش‌ها به این نکته اشاره شد که اگرچه اصلاح قیمت‌ها را خاتمه یافته تلقی می‌کنیم اما از نظر زمانی، تا آغاز حرکت اصلی مقداری زمان و درجا زدن نیاز است.

اما یکی از موضوعاتی که این روزها بسیار مطرح می‌شود و بسیاری از آن به عنوان یک محرک برای رشد اصلی بازار یاد می‌کنند، بحث تجدید ارزیابی دارایی شرکت‌ها در برنامه هفتم توسعه دولت است. این برنامه 5 ساله بوده و در قالب یک لایحه تدوین شده و شامل ۲۲ فصل و هفت بخش مختلف است که بخش‌های اقتصادی، زیربنایی، فرهنگی و اجتماعی، علمی، فناوری و آموزشی، سیاست خارجی، دفاعی و امنیتی، اداری، حقوقی و قضایی را شامل می‌شود. به گفته سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، مجلس از روز یکشنبه ۱۹ شهریور وارد بررسی کلیات و جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه می‌شود. پیش‌بینی و برآورد ما این است که بررسی برنامه ظرف دو هفته در مجلس به اتمام برسد و بعد برای اعلام نظر به شورای نگهبان ارسال شود.

به نظر رونمایی از موضوع تجدید ارزیابی در هفته سوم شهریور و خبرهای آن می‌تواند بخشی از بازار را که در نقاط حساس و خاصی قرار دارد را با خود همراه سازد به طور کلی تجدید همواره خبر موثری در بازار بوده و گویا موضوع تصویب و تایید سران قوا به‌زودی انجام خواهد شد. موضوع دیگر، بحث ...

مشاهده کامل پیش‌بینی بازار امروز ...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24