Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رئیس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک در محورهای منتهی به این استان در زمان حاضر را سنگین اعلام کرد و گفت که تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

تداوم ترافیک سنگین در کندوان و هراز

بورس24 : رئیس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک در محورهای منتهی به این استان در زمان حاضر را سنگین اعلام کرد و گفت که تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

سرهنگ یدالله جهان تاب وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و ماسال تا مرزن آباد را سنگین اعلام کرد.

وی اظهار داشت: در مسیر جنوب به شمال آزاد راه تهران شمال حدفاصل تونل شماره ۱۲ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۷ تا ۱۸ و تونل البرز تا پل زنگوله، ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، خاطرنشان کرد: در مسیر جنوب به شمال جاده هراز حدفاصل پلور تا گزنک و محدوده بایجان و همچنین مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده های سه راهی چلاو، بایجان و گزنک، ترافیک خودرو سنگین است.

وی گفت: در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه در محدوده های دماوند، ورسک و پل سفید نیز ترافیک خودرو سنگین است.

رئیس پلیس راه مازندران، رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و ادامه داد: پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

رئیس پلیس راه مازندران محدوریت های ترافیکی در محورهای ارتباطی این استان را به شرح زیر اعلام کرد:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه مورخ ۱۳ شهریورماه جاری تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۱۹ همین ماه از محورهای کرج چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است و تنها تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

محور کندوان :

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ۱۳ تا ۱۶ شهریورماه جاری از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است.

به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محور هراز:

تردد تمام کامیون و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۴ و ۱۵ شهریورماه جاری و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه ۱۷ و ۱۸ همین ماه از محور هراز ممنوع است.

اجرای محدودیت های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و در صورت عادی بودن وضعیت ترافیک، با هماهنگی، اجرای محدودیت ها لغو خواهد شد.

منبع خبر: ایرنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24