Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس 24 : اوایل تیرماه جاری پیش از مجمع پترول ، مدیر عامل شرکت در جمع تحلیلگران بازار اعلام کرد که خوراک اتان پتروشیمی گچساران از بیدبلند تامین شده و از مردادماه، اتیلن وارد مدار می‌شود و شرکت به درآمدزایی می‌رسد ، این در حالی است که در مجمع این شرکت هم خبر از پیگیری های این هلدینگ برای احقاق سهام ممسنی، کازرون و دهدشت در پرونده افزایش سرمایه گچساران داده شد.

خبر با اهمیت برای سه قلوهای پتروشیمی ؛ آغاز تولید تجاری در «گچساران» از ماه مهر

بورس24 : اوایل تیرماه جاری پیش از مجمع پترول ، مدیر عامل شرکت در جمع تحلیلگران بازار اعلام کرد که خوراک اتان پتروشیمی گچساران از بیدبلند تامین شده و از مردادماه، اتیلن وارد مدار می‌شود و شرکت به درآمدزایی می‌رسد ، این در حالی است که در مجمع این شرکت هم خبر از پیگیری های این هلدینگ برای احقاق سهام ممسنی، کازرون و دهدشت در پرونده افزایش سرمایه گچساران داده شد.

این اخبار مقدمه ای برای استقبال از سهام سه قلوی پتروشیمی بازار بود که همچنان ادامه دارد.

دلیل اقبال بازار به سه قلوها

محمد حسن فامیلی معاون مالی هلدینگ خلیج فارس در خصوص اقبال بازار سهام به سه سهم ممسنی ، کازرون و دهدشت  در این روزها به خبرنگار بورس24 گفت: ممکن است یکی از دلایل اقبال به سهام این سه شرکت برگزاری مجمع پترول و صحبت های مطرح شده در مجمع باشد.

وی افزود: در مجمع پترول مدیر عامل  وعده  پیگیری های لازم برای کمک به افزایش سهم این سه شرکت در گچساران را داد که ممکن است این وعده های مثبت در روند سهم تاثیر گذار بوده است.

آغاز شمارش معکوس،  یک ماه تا تولید تجاری گچساران

وی  در مورد آخرین خبر از تولید در گچساران گفت: گچساران حدودا" اواخر مهرماه  اگر مشکلی پیش نیاید بهره برداری تجاری دارد.به گفته وی،  تولید آزمایشی از همین الان آغاز شده  و امیدواریم به زودی فاز تجاری آغاز شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24