Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

در مورد نرخ تسعیر ارز و خوراک پتروشیمی‌ها هنوز ابهاماتی نظیر تعیین زمان اجرایی شدن فرمول خوراک، مشخص شدن صنایعی که کماکان ارز 28.500 تومانی دریافت می‌کنند، مشخص شدن نرخ تسعیر ارز بانکها، تحولات بورس کالا و ...) وجود دارد. البته این ابهامات خیلی جدی نیستند اما به هر جهت ابعادی دارد که برای بازار مهم است؛ چراکه هنوز بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران از جزئیات و تبعات آن و اثرات آن بر سودآوری شرکت‌ها مطلع نیستند.

پیش‌بینی وضعیت بورس 20 شهریور 1402

1) پیش‌بینی بازار ...

بورس24 : در شرایطی به مصاف معاملات سومین روز کاری هفته می‌رویم که بازار روز گذشته فضای متعادل‌تری داشت و حتی می‌رفت که گارد افزایشی بگیرد اما گویی یک تفکر خاص مانعی برای رشد بازار است و به یکباره وارد گود می‌شود و اقدام به سرکوب قیمت‌ها می‌کند ! در نتیجه معاملات روز گذشته، شاخص کل یک افت 6 هزار واحدی دیگر را تجربه کرد و تا ارتفاع دو میلیون و 123 هزار واحدی عقبگرد داشت. متاسفانه ارزش معاملات باری دیگر کاهشی شده و از سطوح 8 همتی (بالاترین رقم ثبت شده در تاریخ 6 شهریور ماه) به کمتر از 5 همت رسیده که اتفاق جالبی نیست.

بازار در فضایی قرار گرفته که عرضه و تقاضا خیلی در روندش تاثیرگذار نیست و این بازارساز است که برای او تعیین تکلیف می‌کند ! از امروز تا پایان شهریور تنها 7 روز کاری باقی است و به نظر بازارساز با همین فرمان (دو روز مثبت و دو روز منفی) تابستان را به سر منزل مقصود خود می‌رساند ! ضمن اینکه، یک تعطیلی 3 روزه هم در پایان هفته جاری داریم که خود عاملی برای احتیاط در رفتار معامله‌گران است. بازار برای اینکه مجددا فاز رشد بگیرد، نیاز به حجم گرفتن گذر از سد راه بازارساز دارد ! بگذریم ...

یکی از موضوعاتی که بسیاری از فعالین بازار دنبال می‌کنند؛ لایحه برنامه هفتم توسعه دولت است. نمایندگان مجلس شورای اسلامی تا تاریخ ۲۳ شهریور فرصت دارند پیشنهادات خود درباره این لایحه را ثبت کنند. قرار است بررسی لایحه برنامه هفتم از یکشنبه هفته آینده (۲۶ شهریور ماه) در صحن مجلس آغاز شود. در این لایحه، مواردی همچون قیمت انرژی و مواد اولیه و همچنین موضوع قیمت‌گذاری دستوری بسیار مهم است و هر یک از این بندها می‌تواند تاثیر بااهمیتی بر وضعیت سودآوری شرکت‌ها داشته باشد و البته داغ‌ترین بحث لایحه هفتم در موضوع افزایش سرمایه شرکت‌ها از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها خلاصه می‌شود و برخی معتقدند اخبار خوبی از دل این لایحه بیرون خواهد زد. بنابراین بازار از هفته آتی درگیر اخبار مجلس و تصویب لایحه خواهد شد و به نظر رسیدن هر خبری از این حوزه در نوسان بازار موثر خواهد بود.

اما در مورد نرخ تسعیر ارز و خوراک پتروشیمی‌ها هنوز ابهاماتی نظیر تعیین زمان اجرایی شدن فرمول خوراک، مشخص شدن صنایعی که کماکان ارز 28.500 تومانی دریافت می‌کنند، مشخص شدن نرخ تسعیر ارز بانکها، تحولات بورس کالا و ...) وجود دارد. البته این ابهامات خیلی جدی نیستند اما به هر جهت ابعادی دارد که برای بازار مهم است؛ چراکه هنوز بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران از جزئیات و تبعات آن و اثرات آن بر سودآوری شرکت‌ها مطلع نیستند. به نظر رفع این ابهامات و رسیدن شفاف‌سازی شرکت‌ها بتواند ...

مشاهده کامل پیش‌بینی بازار امروز ...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24