Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

دبیر پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه از پایان یافتن داوری آثار ارسالی به این جشنواره خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه و تقدیر از برترین‌های پنجمین دوره این جشنواره ۲۷ شهریور، همزمان با روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار برگزار خواهد شد.

پایان داوری آثار پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه/ برگزاری جشنواره، ۲۷ شهریور

بورس24 : دبیر پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه از پایان یافتن داوری آثار ارسالی به این جشنواره خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه و تقدیر از برترین‌های پنجمین دوره این جشنواره ۲۷ شهریور، همزمان با روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار برگزار خواهد شد.

مهدی حاجی‌وند، دبیر پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه با اشاره به این که پس از برگزاری چهار دوره موفق و البته وقفه دوساله، انتشار فراخوان و در پی آن، دریافت آثار خبرنگاران ویژه «پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه» از ۱۷ اردیبهشت ماه تا ١٧ مردادماه ۱۴۰۲ انجام شد، گفت: براساس نظر شورای سیاست‌گذاری، این جشنواره شامل دو بخش است و شرکت‌کنندگان می‌توانستند در هر یک از بخش‌ها اقدام به ارسال آثار خود کنند.

به گفته حاجی وند، بخش اول این جشنواره بخش رسانه‌های مکتوب و دیجیتال (خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری- تحلیلی، روزنامه‌ها، نشریات ادواری و بخش مکتوب شبکه‌های اجتماعی)، و شامل زیربخش های ۱.خبر، ۲.گزارش، ۳.گفتگو، ۴.تیتر و ۵.یادداشت، مقاله و سرمقاله است.

دبیر پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه اضافه کرد: بخش دوم این جشنواره نیز شامل رسانه‌های دیداری و شنیداری (رادیو، تلویزیون، محصولات صوتی و تصویری شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های تلویزیونی اینترنتی) و دربرگیرنده زیربخش های ۶. گزارش و ۷. مستند و نیز ۸.گفتگو و اجرا است.

وی تصریح کرد: شرکت تمامی خبرنگاران، فعالان و صاحبان آثار رسانه‌ای کشور در این جشنواره آزاد بوده و هر شرکت‌کننده می‌توانست حداکثر ٣ اثر را در هر یک از زیربخش های ۸گانه اشاره شده، به پایگاه اینترنتی دبیرخانه جشنواره به نشانی festpress.ir ارسال کند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: علاوه بر این، اهالی رسانه می‌توانستند در مدت تعیین شده برای ارسال آثار، در بخش ویژه جشنواره با موضوع شعار سال که «مهار تورم، رشد تولید» است، نیز شرکت کرده و به ارسال حداکثر ۳ اثر با محتوای نقش بورس در تحقق شعار امسال و موضوعات پیرامون آن اقدام کنند.

دبیر پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه افزود: در این راستا با توجه به پایان مهلت ارسال آثار خبرنگاران به این جشنواره، در نهایت بیش از ٢٠٠‌ نفر از اصحاب رسانه و خبرنگار، بالغ بر ۱۱۰۰ اثر را در بخش‌های مختلف به دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه ارسال کردند؛ و در نهایت نیز این جشنواره وارد مرحله داوری آثار ارسالی شد.

حاجی‌وند ضمن معرفی داوران پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه اظهار کرد: آثار ارسالی توسط اعضای هیئت داوری شامل آقایان حسین عبده‌تبریزی، سعید مستشار، محسن ایلچی، بهنام بهزادفر و اکبر نصرالهی بررسی شد.

وی گفت: با پایان یافتن مرحله داوری آثار و مشخص شدن منتخبان، آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه در روز ۲۷ شهریورماه همزمان روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار برگزار و در نهایت، از برگزیدگان این جشنواره تقدیر خواهد شد.

منبع خبر: سنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24