Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

با توجه به سیاست های توسعه ای و سودسازی، مارگارین درصدد بوده تا به صورت B2B، محصولاتی را به صنایع آرایش، بهداشتی، غذایی، شکلات سازی، دام و طیور عرضه کند.

ورود «غمارگ» به صنایع آرایشی، شکلات سازی و خوراک دام و طیور

بورس24 : با توجه به سیاست های توسعه ای و سودسازی، مارگارین درصدد بوده تا به صورت B2B، محصولاتی را به صنایع آرایش، بهداشتی، غذایی، شکلات سازی، دام و طیور عرضه کند.

خشایار قاجار دوانلو مدیرعامل مارگارین با تاکید بر ادامه روند خروج از زیان و ایجاد سود مارگارین به بورس24 خبر داد: بیش از 2  سال است که غمارگ در زیان به سر می برد. اما از ابتدای سال جاری این زیان ها مرتفع و از ضرر خارج شده  اما همچنان تنش هایی وجود دارد؛ بنابراین برای تداوم مسیر سود سازی، روند تازه ای اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: به همین منظور ماشین آلات تخصصی به  کارخانجات مارگارین وارد شده که پس از نصب به چرخه تولید محصولات B2B وارد می شود.

مدیرعامل مارگارین تولید  و فروش این محصولات را همراه با سود بالا دانست و گفت: این طرح به عنوان یک مزیت برای غمارگ به شمار می رود که محصولاتی را به صنایع آرایش، بهداشتی، غذایی، شکلات سازی، دام و طیور عرضه خواهد کرد.

وی از تولید یک نوع مغزی شکلات، جانشین چربی اشباع شده  در محصولات آرایشی به ویژه کرم ها، کنستانتره  تقویتی و خوراک دام و طیور خبر داد و افزود:  این محصولات می توانند غمارگ را از زیان خارج کرده و به عنوان یک عامل در جهت ایجاد ارزش افزوده به سود سازی پایدار مارگارین کمک کند.

خشایار قاجار دوانلو با اشاره به افزایش تنوع  در سبد محصولات این مجتمع تولیدی اظهار داشت: مارگارین در سال جاری محصول جدید روغن خروس خانوار را به بازار عرضه کرد.

وی ادامه داد:  غمارگ برای استفاده حداکثری از ظرفیت تولیدی خود، برای اولین بار روغن خروس خانوار با بسته بندی پت، به روانه بازار کرده به طوری که روغن خروس مارگارین در قالب اولین محصول غمارگ، پیش از این در حلب های ۵ کیلویی در بازار به فروش می رفت که بیشتر مصارف صنعتی  داشت و مصرف کنندگان عمده آن صنایع، رستوران ها، قنادی ها و... بودند.

قابل ذکر است؛ مارگارین از اولین  شرکت های تولید کننده روغن در کشوربه شمار می رود که پس از یک دوره تعطیلی هم اکنون نه تنها به مدار تولید بازگشته، بلکه با حمایت های شرکت توسعه صنایع بهشهر محموله های مربوط به طرح تولید روغن خاص را نیز وارد کرده به طوری که  پس از راه اندازی خط تولید محصول جدیدش، شرکت مارگارین تنها تولید کننده این نوع روغن در کشور محسوب می شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24