Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

وی گفت: رکورد تولید ماهانه را در شهریورماه به میزان ۱۲۹ تن به دست آوردیم و با این نرخ  از نرخ اسمی ساعتی عبور کردیم و...

اخبار مجمع فوق العاده شرکت صبا فولاد خلیج فارس را اینجا بخوانید

بورس24 : علیرضا زمان پور گفت: رشد تولید شرکت صبا فولاد نسبت به سال های گذشته به خصوص نسبت به سال گذشته تقریبا 2 برابر شده است. از نظر سودآوری نیز این شرکت تاکنون رشد 2 برابری سود را ثبت کرده است.

علیرضا زمان پور، مدیر عامل هلدینگ صبا انرژی که صبح روز چهارشنبه پنجم مهر 1402 در مجمع فوق العاده شرکت صبا فولاد خلیج فارس سخن می‌ گفت، اظهار داشت: شرکت صبا فولاد خلیج فارس یکی از شرکت های تراز اول و با ظرفیت هلدینگ صبا انرژی است که قابلیت توسعه بسیاری زیادی دارد. به طوری که در برنامه ریزی اولیه برای این شرکت، آغاز عملیات اجرایی طرح احیا 2 صبا فولاد را که تولید بریکت گرم است انجام و این طرح در دستور کار قرار گرفته تا اجرا شود.

زمان پور ادامه داد: طرح کارخانه اسلب یا فولادسازی را نیز برای این شرکت در دست اقدام داریم. امیدواریم با انجام این طرح ها و توسعه شرکت صبا فولاد بتوانیم آینده درخشانی برای این شرکت رقم بزنیم.

مدیر عامل هلدینگ صبا انرژی همچنین خاطرنشان کرد با احداث واحد سولفورزدایی، افزایش 10 درصدی تولید محصولات در شرکت صبا فولاد خلیج فارس را پیش رو خواهیم داشت.

وی همچنین با اشاره به اقدامات اساسی هلدینگ صبا انرژی در شرکت صبا فولاد خلیج فارس بیان کرد: رفع موانع سرمایه گذاری و برنامه ریزی برای تامین مالی تا افتتاح پروژه، تکمیل پروژه"استیکر ریکلایمر"، مذاکره و رفع مشکلات و موانع حقوقی زمین احداث کارخانه و نیز شروع فرایند فراخوان و انتخاب پیمانکار از جمله اقدامات کلیدی و مهم بوده که در جهت توسعه شرکت صبافولاد خلیج فارس صورت گرفته است.

مدیر عامل هلدینگ صباانرژی در این باره خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اجرایی پروژه احیای دوم، واگذاری 43هکتار از زمین های سلب امتیازشده جهت اجرای پروژه، عرضه اولیه شرکت صبا فولاد در بازار سرمایه و تامین مالی طرح ها از طریق عرضه در بورس، همچنین نهایی شدن ساخت و تکمیل تجهیز "استکر ریکلایمر" نتایج این اقدامات به شمار می رود.

به گفته زمان پور، تکمیل فرایند قانونی تملک زمین محل احداث پروژه احیای دوم صبا فولاد یکی از چالش های اساسی این شرکت بود که به اهتمام هلدینگ صباانرژی مرتفع شد.

مدیر عامل هلدینگ صبا انرژی تاکید کرد: یکی از برنامه های جدی هلدینگ صباانرژی افزایش میزان فروش صادراتی شرکت صبافولاد خلیج فارس در راستای تحقق اهداف کسب درآمد و ثروت زایی است.   

مجمع عمومی فوق‌العاده صبا فولاد خلیج فارس با حضور ۹۵ درصد سهامداران تشکیل شد.‌

به گزارش خبرنگار بورس24 ، مجمع صبا فولاد خلیج فارس افزایش سرمایه ۸۰۹ درصدی از انباشته را مصوب کرد. 

احسان دشتیانه  مدیر عامل صبا فولاد خلیج فارس گفت: شکست رکورد تولید سالیانه در تاریخ آبان ماه ۱۴۰۱ و ۴۷ روز مانده  به پایان سال رقم خورد و  ۸۵۷ هزار تن بوده است

وی گفت: برای سومین بار رکورد تولید ماهیانه را داشتیم در شهریور ماه هم این اتفاق افتاده است رکورد اولین ما ۲۰ درصد افزایش نسبت به رکورد قبلی داشته است .

دشتیانه افزود: تولید ۳ میلیون تن محصولات فولادی با ارزش افزوده بالا و افزایش سهم شرکت  در تامین حقوق بازنشستگان کشوری به ۸ درصد در افق ۱۴۱۰  چشم انداز شرکت است. 

در ادامه علیرضا زمان پور سهامدار عمده شرکت گفت: یکی از برنامه های جدی ما افزایش میزان فروش صادراتی است که با پیگیری های جدید در سطح کشور شده، انجام خواهد شد.

وی گفت: رشد تولید شرکت نسبت به سالهای قبل به خصوص سال گذشته تقریبا دو برابر بوده است. 

همچنین مدیر عامل با اشاره به برنامه های آتی شرکت گفت: افزایش ۱۰ درصدی تولید با احداث واحد سولفور زدایی را در سال مالی در برنامه خود داشتم ، صبا فولاد در منطقه استراتژیک وجود دارد که با حمایت سهامداران طرح های توسعه ای به بهره برداری خواهید رسید.

 دشتیانه گفت:  گزارش ارزشگذاری بدون در نظر گرفتن سود آتی پروژه های  افزایش ظرفیت و توسعه فصبا است.

وی گفت: رکورد تولید ماهانه را در شهریورماه به میزان ۱۲۹ تن به دست آوردیم و با این نرخ  از نرخ اسمی ساعتی عبور کردیم. 

وی افزود: در عرضه بریکت، پرمیویم ۷درصدی در بورس کالا را اخذ کردیم. یکی از کارهایی که انجام‌شده، اختلاف با ایریتک حل شد. پرونده مالیاتی شرکت را حل کردیم. 

وی خاطر نشان کرد: در خصوص بازگشایی پاکات  واحد احیا مستقیم  همین امروز بازگشایی می‌شود و هفته آینده برنده اعلام خواهد شد.

در پایان افزایش سرمایه از ۵۵۰۰ میلیارد ریال به ۵۰ هزار میلیارد ریال به میزان ۸۰۹ درصد تصویب شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24