Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بانک ملت در خصوص تاثیرات آزاد سازی منابع ارزی شعبه سئول این بانک شفاف سازی کرد. این آزادسازی ترازنامه بانک را کوچک تر کرده و از منظر سود و زیانی تاثیر با اهمیتی بر بانک نخواهد داشت.

آزادسازی منابع بلوکه شده ایران در کره جنوبی، چه تاثیری بر سود بانک ملت دارد؟

بورس24 : بانک ملت در خصوص تاثیرات آزاد سازی منابع ارزی شعبه سئول این بانک شفاف سازی کرد. این آزادسازی ترازنامه بانک را کوچک تر کرده و از منظر سود و زیانی تاثیر با اهمیتی بر بانک نخواهد داشت.

مریم لیلی دوست مدیر مالی بانک ملت در خصوص آزادسازی منابع ارزی شعبه سئول بانک ملت و اثرات آن برای بانک به خبرنگار بورس24 گفت: منابع مذکور سپرده بانک مرکزی ج ا. ا بوده که توسط شعبه سئول بانک ملت در بانک مرکزی کشور کره جنوبی سپرده گذاری شده بود. با مشخص شدن عدم ارتباط این منابع با موضوعات تحریم منابع بلوکه شده آزاد و به حساب بانک مرکزی در کشور قطر منتقل گردیده است.

وی همچنین بیان نمود: اثرات این آزادسازی و انتقال صرفا کاهش حجم دارائی ها و بدهی‌های ارزی بانک بوده است.

مدیر مالی بانک ملت افزود: از منظر سود و زیانی نیز با توجه به اینکه ارزش دارایی ها و بدهی ها بر اساس آخرین نرخ تسعیر ابلاغیه بانک مرکزی گزارش شده است لذا اثری بر سود و زیان بانک ندارد.

تملک هتل پارس شیراز توسط یک زیر مجموعه

وی همچنین در خصوص موضوع تملیک هتل پارس شیراز گفت: تملک این هتل توسط یکی از شرکت های زیر مجموعه بانک در راستای وصول مطالبات صورت گرفته است و اثرات سود و زیانی بر بانک ندارد.

تجدید ارزیابی «وبملت» در راه است

لیلی دوست در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه سال آینده دوره ۵ ساله استفاده معافیت مالیاتی تجدید ارزیابی بانک است، آیا تجدید ارزیابی در دستور کار قرار دارد یا خیر؟ گفت: بانک ملت در راستای گزارشگری شفاف وضعیت دارایی‌ها و همچنین حفظ منافع سهامداران خود و به منظور برخورداری از ظرفیت معافیت مالیاتی برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی با اولویت طبقه زمین و سرقفلی بدلیل استهلاک پذیر نبودن را در دستور کار خود دارد.

تا پایان مهر ماه باز هم افزایش سرمایه می دهیم، از انباشته 

وی همچنین در خصوص افزایش سرمایه از محل سود انباشته بیان نمود که با توجه به اخذ گزارش حسابرس قانونی در خصوص افزایش سرمایه شرکت که از طریق کار سامانه کدال اطلاع رسانی شده است با پیگیری صورت گرفته انتظار می رود فرآیند اخذ مجوزات نهایی از بانک مرکزی و سازمان بورس اوراق بهادار با سرعت بیشتری طی گردد و پس از اتمام مراحل قانونی برگزاری مجمع به فوریت در دستور کار قرار دارد.

لیلی دوست در خاتمه اذعان داشت: بانک ملت با تکیه بر اعتماد سهامدارن، تعهد تخصص منابع انسانی وفاداری مشتریان خود همواره در تلاش است که در جهت صیانت از کلیه ذینفعان خود گام بردارد و با بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود نقش خود را در اعتلای اقتصاد کشور ایفا نماید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24