Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

دلیل استقبال خوب سهامداران از سازه پویش مشخص شد. این شرکت بیش از ۴۵ درصد افزایش نرخ داشته، که تاثیر به سزایی در روند سود آوری آن خواهد داشت.

خبر موثر ؛ نسبت «سود خالص به فروش» در سازه پویش از 3 به 9 درصد رسید

بورس24 : دلیل استقبال خوب سهامداران از سازه پویش مشخص شد. این شرکت بیش از ۴۵ درصد افزایش نرخ داشته، که تاثیر به سزایی در روند سود آوری آن خواهد داشت.

سامان حسین زاده معاون مالی سازه پویش در گفت و گو با خبرنگار بورس24 در خصوص افزایش نرخ اخیر قطعه سازان علی الخصوص سازه پویش و اقبال سهامداران به این سهم گفت: طبیعتا با تغییر مولفه های قیمت‌گذاری با توجه به مبنای نرخ قراردادها تغییرات نرخ فروش نیز خواهیم داشت.

وی گفت: به طور کلی، هیچ‌وقت این اتفاق نخواهد افتاد که افزایشی در بهای تمام شده نهاده تولید اعم از نرخ ارز و مواد اولیه داشته باشیم و ما افزایش نرخ نگیریم.

او افزود: باتوجه به اینکه مبنای قیمت گذاری قراردادهای سازه پویش عموما ارزی است، با هرگونه تغییری در نرخ ارز متضرر نمی‌شویم.

مدیر مالی شرکت گفت: افزایش نرخ محصولات شرکت از ابتدای سال اعمال شده و آثار سود آن بر عملکرد شرکت در تارنمای کدال افشا شده است. متوسط افزایش نرخ محصولات شرکت تقریبا بیش از ۴۵ درصد است.

وی گفت: با توجه به این افزایش نرخ در ۳ ماهه ابتدای سال نسبت به پیش بینی ابتدای سال همانطور که در تارنمای کدال نیز افشا شده است بیش از ۶۰ درصد تعدیل افزایش سود داشتیم.

این مقام مسئول در سازه پویش افزود: سال گذشته در  ۳ ماهه نسبت سود خالص به فروش شرکت بین ۲ تا ۳ درصد بود و در سال جاری با این تعدیلات بین ۸ تا ۹ درصد، یعنی ۳ برابر شده است.

وی افزود: گزارش ۶ ماهه شرکت اواخر مهرماه در سامانه کدال افشا خواهد شد و مطابق گزارشات مندرج در کدال سود پیش بینی شده محقق خواهد شد که پیش بینی سود نسبت به فروش‌ سالانه شرکت  حدود ۱۵ درصد است.

حسین زاده با اشاره به پروژه های آتی شرکت گفت: پروژه دریچه گاز مکانیکی، سنسورهای ای‌بی‌اس تولیدی، موتور ای‌اف‌سون پلاس، تولیدات پک تارا یا همان موتورهای EC5 در بودجه شرکت دیده شده اند.

وی افزود: پروژه های توسعه محصول شرکت مطابق پیش بینی ها طی سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24