Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان در 6 ماهه منتهی به شهریور از فروش محصولات خود 7646 میلیارد تومان درآمد کسب کرده و مبلغ فروش این شرکت در مدت یاد شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 35 درصد رشد داشته است. خبر دیگر آن که ...

توصیف مدیرعامل از دو پروژه ای که سود «فجهان» را سه برابر می کند

بورس24 : شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان در 6 ماهه منتهی به شهریور از فروش محصولات خود 7646 میلیارد تومان درآمد کسب کرده و مبلغ فروش این شرکت در مدت یاد شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 35 درصد رشد داشته است. خبر دیگر آن که جهان فولاد سیرجان با دو پروژه مگامدول و احیا دو به سودی بالغ بر ۹ هزار میلیارد دست پیدا می‌کند، این در حالی است که در سال جاری هم سود شرکت نسبت به بودجه رشد خوبی داشته است.

علی پورمعصومی، مدیرعامل جهان فولاد سیرجان در خصوص عملکرد این شرکت در سال پیش رو به خبرنگار بورس24 گفت: به دلیل اینکه در سال گذشته به دلیل قیمت های جهانی فولاد مجبور به دو تعدیل منفی در پیش بینی شدیم، امسال محافظه کارانه پیش  رفته‌ایم.

وی گفت: در ۶ ماه امسال نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش سود داریم. ان شاءالله اگر اتفاقی نیفتد و روند اینگونه باشد تا پایان سال بالای ۳ هزار میلیارد تومان سود خواهیم داشت.

پورمعصومی گفت: سال گذشته قیمت جهانی فولاد طبق پیش بینی  بالای ۵۰۰ دلار بود، اما به یکباره به ۴۲۰ دلار رسید،  ولی امسال تقریبا قیمت‌ها با پیش بینی شرکت  یکسان است. به همین دلیل محافطه‌کارانه پیش رفته‌ایم.

 پورمعصومی با بیان اینکه سال آینده هم یک تغییر اساسی و چشم‌گیر در روند سود آوری خواهیم داشت، گفت: اگر پروژه احیا‌۲ و مگامدول وارد مدار شوند با ۷۰ درصد ظرفیت، سود شرکت  از ۳ هزار میلیارد پیش بینی امسال، به بالای ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

مدیرعامل شرکت جهان فولاد سیرجان گفت: پیش بینی سود شرکت در ابتدای سال  ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد بود، ولی باتوجه به بازار و مدیریت در فروش و نحوه سیاست‌گذاری، به لطف خدا این سود به بیش از  ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد می‌رسد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24