Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رئیس سازمان بورس: در مورد پالایشگاه تهران، موضوع موجب به صدور رای سلب صلاحیت شده و به زودی در سامانه سازمان بورس منتشر خواهد شد. موارد دیگری هم وجود دارد که در مرحله رسیدگی بوده و قطعی نشده است ولی قطعا در سامانه سازمان منتشر خواهیم کرد.

رئیس بورس تایید کرد : هیات مدیره شتران سلب صلاحیت شده...

بورس24 : مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص پرونده افزایش سرمایه نورد و‌نوله اهواز و ابطال این افزایش سرمایه گفت: در خصوص پرونده شرکت نورد و لوله اهواز شرکتی که حکم دادگاه داشته و دعوای حقوقی برای شرکت صادر می‌شود، ملزم است اطلاعات را در سامانه کدال منتشر کند.

وی افزود: عدم انتشار به موقع موجب تشکیل پرونده برای شرکت خواهد شد. اگر رای قطعی در مورد ابطال افزایش سرمایه شرکت صادر شده ، حتما ما افزایش سرمایه را باطل اعلام خواهیم کرد. شرکت ملزم است که از ابتدا روند افزایش سرمایه را انجام دهد. با توجه به گذشت چندین سال از افزایش سرمایه و واریز بخشی از حق‌تقدم توسط بخشی از افراد، سهامدار عمده ملزم به جبران ضرر و زیان سهامداران است.

عشقی گفت: پرونده این شرکت طولانی است. تلاش کردیم شرکت اقدامات اصلاحی را انجام دهد و مجامع را برگزار کند. اولویت ما این بوده که شفافیت به شرکت برگردد. البته این نافی برخورد انظباطی و تخلفاتی سازمان با شرکت نیست و رسیدگی های لازم را که در سالهای گذشته انجام شده و بعضاً هم ادامه دارد انجام خواهیم داد.

برخورد با اعضای هیات مدیره متخلف

وی ادامه داد: مصمم هستیم تا برخورد جدی  با اعضای هیات مدیره ناشرین، طبق آیین نامه مصوب دولت  و به موجب ماده ۱۳ و ۱۴ قانون توسعه ابزارهای مالی داشته باشیم. قطعا باید سهامداران این شرکت ها و اشخاصی که این افراد را منصوب کردند نسبت به معرفی جایگزین اقدام کنند. از هر مسیری سعی می کنیم که برای این افراد پرونده تخلفاتی تعیین شود و در تایید صلاحیت های آتی هم اثر گذار خواهد بود.

پرونده شتران به کجا رسید؟

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: در مورد پالایشگاه تهران موضوع موجب به صدور رای سلب صلاحیت شده و به زودی در سامانه سازمان بورس منتشر خواهد شد. موارد دیگری هم وجود دارد که در مرحله رسیدگی بوده و قطعی نشده است ولی قطعا در سامانه سازمان منتشر خواهیم کرد.

فعلا تغییر دامنه نداریم

عشقی گفت: در خصوص کاهش دامنه نوسان با توجه به اتفاقات اخیر، فعلا بحثی مطرح نشده و ترجیح می دهیم تا جایی که امکان دارد به زیر ساخت های بازار دست نزنیم. قطعا با توجه به جذابیتی که در بازار وجود دارد توسط اشخاص حقوقی و حقیقی بازار به تعادل می رسد. حال اگر وضعیت ادامه دار بود در مورد آن تصمیم گیری خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24