Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

جزییات پذیرش فولاد غدیر نی ریز از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ معدنی غدیر که به زودی از طریق فرابورس عرضه اولیه می شود، اعلام شد.

زیرمجموعه «وکغدیر» تا پایان سال در فرابورس پذیرش می شود

بورس24 : جزییات پذیرش فولاد غدیر نی ریز از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ معدنی غدیر که به زودی از طریق فرابورس عرضه اولیه می شود، اعلام شد.

محمودی مدیر پذیرش تامین سرمایه دماوند در خصوص مراحل عرضه و پذیرش شرکت فولاد نی‌ریز به خبرنگار بورس24 گفت: تمام مدارکی را که برای پذیرش نیاز است آماده و بارگذاری کرده‌ایم. روز شنبه جلسه پیش پذیرش برگزار شد و همانطور که در جلسه صحبت شد برای پذیرش شرکت موضوع خاصی وجود ندارد و قرار است پس از ارائه صورت مالی حسابرسی نشده منتهی به سال مالی ۱۴۰۲.۰۶.۳۱ و برخی اطلاعات لازم برای پذیرش، کارهای شرکت برای پذیرش، درج و عرضه انجام شود.

محمودی گفت: در مورد شرکت هایی که طرح فولادسازی دارند انتقال مالکیت عمدتا یکی از بندهای هیئت پذیرش است ، اگر موضوع انتقال مالکیت به خوبی انجام شود ، ارزش‌گذاری و تعیین خالص ارزش دارایی ها و روش‌های سودآوری ، جریان آتی شرکت راحت تر محاسبه می شود.

وی گفت: شرکت آماده پذیرش است و هر زمان که صورت مالی ارائه شود آماده عرضه است. احتمالا تا پایان مهر ماه مدارک را به هیات پذیرش ارائه می‌دهیم. پس از ۶ ماه فرصت درج نماد است، که طی این مدت مراحل سهامی عام شدن، ارایه گزارش ارزشگذاری و توافق قیمتی و احراز شرایط درج سهم آماده عرضه خواهد بود.

 وی گفت: با توجه به تلاش همه، فولاد نی‌ریز احتمالا اواخر اسفند ماه پذیرش و سپس درج و عرضه شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24