Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

سامانه یکپارچه از دیروز بازگشایی شده اما تفاوت این نوبت با نوبت های قبلی در آن است که در این مرحله صرفا از محل افزایش تولید و ظرفیت های مازاد شرکت ها، خودرو عرضه شده است.

حذف تدریجی فروش دستوری خودرو در سامانه یکپارچه

بورس24 : سامانه یکپارچه از دیروز بازگشایی شده اما تفاوت این نوبت با نوبت های قبلی در آن است که در این مرحله صرفا از محل افزایش تولید و ظرفیت های مازاد شرکت ها، خودرو عرضه شده است.

سامانه یکپارچه فروش خودرو دیروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از دوشنبه ۲۴ مهر ماه عرضه خودرو از محل افزایش تولید و ظرفیت‌های مازاد خودروسازان البته بدون اجبار آغاز شده است، به شکلی که با اعلام شرکت‌ها مازاد تولید در سامانه عرضه می‌شود.

در واقع در این دور که تا پنجشنبه ۲۷ مهر ماه ادامه دارد خودروسازان نه به صورت دستوری بلکه تنها خودروهایی که یا افزایش تولید داشته‌اند و یا ظرفیت مازاد شرکت محسوب می‌شدند عرضه خواهند شد. بر همین اساس نیز دو خودروساز داخلی یعنی ایران خودرو و سایپا در این دور خودرویی عرضه نکرده‌اند.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو در این ارتباط تاکید کرده است که «این نوع جدیدی از عرضه خودرو در سامانه است که در آن خودروساز بر اساس مازاد تولید خود می‌تواند خودرو عرضه کند. آغاز کار این روش عرضه جدید با چهار شرکت کرمان موتور، مدیران خودرو، صنایع خودروسازی ایلیا و سانیار موتور پارسیان رقم می‌خورد.»

۹ محصول عرضه شده از سوی ۴ خودروساز مونتاژی به شرح جدول زیر است. این محصولات در قالب فروش فوق العاده (تحویل ۳ ماهه) عرضه خواهند شد.

شرکتنام خودرو
مدیران خودروArrizo 6PROExcellent
مدیران خودروFX Premium
مدیران خودروC55 ProIE
کرمان موتورJACS3
کرمان موتورJACS4
کرمان موتورJACS5
کرمان موتورKMC JV
صنایع خودروسازی ایلیاYV دایون
سانیا موتور پارسیانX35

نکته مهم آنکه همه افرادی که تاکنون دعوتنامه برای ایشان صادر شده و یا خرید خودرو داشته اند، مشمول این طرح نیستند.

منبع خبر: مهر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • غلامحسین حیدری ترکمانی
    غلامحسین حیدری ترکمانی

    با سلام
    اگر به دیوار سر بزنید متوجه می شوید پول نقد نیست اکثر فروشندگان پیشنهاد معامله با خودرو ارزان‌تر را دارند در نتیجه اولین اقدام خودروسازان فروش اقساطی مرحله دوم کاهش‌ قیمت

    6 ماه پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24