Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

علی محمودی عضو موظف هیات مدیره و معاون برنامه‌ریزی هلدینگ صدرتامین ضمن حضور در نشست بررسی سند تحولی از میزان پیشروی پروژه‌های توسعه‌ای کلید خورده در کارخانه‌های کاشی و سرامیک الوند و صنایع سرام آرا بازدید کرد.

بازدید عضو موظف هیات مدیره هلدینگ صدرتامین از شرکت‌های کاشی و سرامیک الوند و صنایع سرام‌آرا

بورس24 : علی محمودی عضو موظف هیات مدیره و معاون برنامه‌ریزی هلدینگ صدرتامین ضمن حضور در نشست بررسی سند تحولی از میزان پیشروی پروژه‌های توسعه‌ای کلید خورده در کارخانه‌های کاشی و سرامیک الوند و صنایع سرام آرا بازدید کرد.

عضو موظف هیات مدیره صدرتامین طی بازدید از مجموعه‌های کاشی و سرامیک الوند و صنایع سرام آرا گفت: هر دو مجموعه نسبتا مجموعه‌های بالنده‌ای هستند و قابلیت‌های بالقوه خوبی دارند. با توجه به اینکه در صنعت کاشی و سرامیک تغییر سلیقه مردم اهمیت بالایی دارد، برای موفقیت در این صنعت لازم است با سلیقه بازار و نیاز روز همراه شد، که با توجه به این موضوع هر دوی این مجموعه‌ها نیاز داشتند در بازارهای داخلی و خارجی محصولات خود را به روز کنند.

وی افزود: در راستای همگام شدن با تغییرات سلیقه بازار و نیاز دو شرکت به طرح های توسعه‌ای، شرکت سرمایه‌‌گذاری صدرتامین طرح های توسعه‌ای تعریف کرد که این طرح ها در حال اجرا هستند.

محمودی تشریح کرد: بازارهای کشورهای همسایه از جمله پاکستان، عراق و روسیه بازارهای خوبی هستند که هر یک سلایق متفاوتی دارند و شرکت‌های کاشی و سرامیک لازم است برای حضور جدی در این بازراها قابلیت به روز شدن داشته باشند و همگام با سلیقه روز پیش بروند. امید است با راه اندازی پروژه کاشی استخری و سایر پروژه‌های توسعه‌ای این شرکت‌ها در مسیر بالندگی و سازندگی قرار گیرند.

منبع خبر: روابط عمومی تاصیکو

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24