Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

پتروشیمی بوعلی سینا در راستای تعریف پروژه های سود ده خود برنامه تولید بنزین با استاندار یورو۵ را در دستور کار دارد.

پتروشیمی بوعلی سینا بنزین یورو5 تولید می کند

بورس24 : پتروشیمی بوعلی سینا در راستای تعریف پروژه های سود ده خود برنامه تولید بنزین با استاندار یورو۵ را در دستور کار دارد.

صداقت زاده، قائم مقام مدیر عامل شرکت پتروشیمی بوعلی سینا  در خصوص مهمترین طرح های شرکت از جمله طرح بنزین سازی به خبرنگار بورس24 گفت: پتروشیمی بوعلی سینا طرح‌های مختلفی در دست مطالعه دارد، بررسی ها انجام شده و در مرحله تصویب نهایی است.

وی گفت: طرح تولید بنزین، یکی از طرح‌های سودده است که  پس از طرح استایرن مونومر، این طرح اجرایی خواهد شد. ولی هنوز موافقت‌های نهایی انجام نشده و مطالعات آن را که انجام داده‌ایم، با توجه به کمبود بنزین در کشور، تولید بنزین می‌تواند  تا حدودی از واردات بنزین جلوگیری کند.

صداقت زاده گفت: بنزین  در کشور از نظر کیفی در سطح‌های مختلف تولید می‌شود و پالایشگاه ها هم  بنزین یورو۴ و هم بنزین یورو‌۲ تولید می کنند. اما طرح بنزین سازی شرکت برای تولید  بنزین یورو۵ خواهد بود. قاعدتا برای تاسیس این واحد به سمت طراحی قدیمی نخواهیم رفت تا بنزین با کیفیت بالا تولید کنیم.

قائم مقام مدیر عامل بوعلی سینا گفت: غیر از تولید بنزین طرح‌های دیگری از جمله طرح تولید واحد دی پی‌جی ،  را هم به طور جدی دنبال کرده‌ایم. واحد دریافت دی‌پی‌جی به عنوان خوراک است که  تولید بنزین را افزایش می‌دهد. مطالعات این واحد هم انجام شده  و  در مرحله قبل از تصویب است.  بنزین محصول  استراتژیکی است و  برای تولید بیشتر آن اقدام کرده‌ایم.

وی گفت: طرح تولید بنزین و  دریافت خوراک جزو طرح‌هایی است که در دست مطالعه هستند و زمانی که به تصویب رسید،  اطلاعات بیشتری در اختیار سهامداران قرار می‌دهیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24