Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

سازمان منطقه آزاد کیش خریدار تمام قد آب و برق کیش است. گروه مالی شهر و بانک شهر دو ذینفع اصلی این واگذاری خواهند بود.

سهام شرکت آب و برق کیش مشتری قطعی پیدا کرد

بورس24 : سازمان منطقه آزاد کیش خریدار تمام قد آب و برق کیش است. گروه مالی شهر و بانک شهر دو ذینفع اصلی این واگذاری خواهند بود.

رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص عرضه هتل های کیش در بورس و تامین مالی از بازار سرمایه به خبرنگار بورس24 گفت: بسیاری از هتل ها  تلاش می‌کنند که وارد بورس شوند، هتل‌های بسیار بزرگ و مجموعه‌های فاخر یعنی هتل‌ها پاساژها و مال‌ها در حال حاضر هم در بازار سرمایه فعال هستند ، حتی یکی از مال‌های جزیره هم  تامین مالی خیلی خوبی در بازار سرمایه کردند که این اتفاق خوبی است.

وی گفت: اینکه بتوانیم ارتباطی بین بازار سرمایه و فعالیت‌های حوزه گردشگری مانند هتل،‌پاساژ و امثال این‌ها ایجاد کنیم ، بسیار خوب است.

وی در خصوص واگذاری شرکت آب و برق کیش  گفت: ۵۱ درصد شرکت  آب و برق  کیش  در جریان خصوصی سازی  واگذار شد. با صحبت‌ها و استدلال‌هایی که شده و به واسطه اینکه  زیر ساخت این مجموعه  تولید برق و آب منطقه است،  سازمان خصوصی‌سازی این شرکت را از لیست واگذاری‌ها خارج و جز گروه ۳ اعلام کرد. یعنی علاوه‌بر اینکه آن ۴۹ درصد سهم خودمان را لازم نیست بفروشیم، بلکه آن ۵۱ درصد بانک شهر هم به سازمان منطقه آزاد کیش باید فروخته شود. ما علاقه‌مند هستیم با یک قیمت منصفانه‌ای که کارشناسی می‌شود، این شرکت را خریداری کنیم. 

وی گفت: قیمت ها باید منطقی باشد چراکه بانک شهر هم در این سال‌ها سرمایه‌گذاری کرده و باید به عنوان بخش خصوصی منتفع شود. 

سرهنگی در خصوص راه اندازی بورس بین الملل گفت: راه اندازی بورس بین‌الملل را  با یک مجموعه و با چند محصول شروع کردیم  و همچنان پیگیر هستیم که بتوانیم این بورس را راه اندازی کنیم.

وی گفت: در رویداد کیش اینوکس  فرصت مناسبی است که یک بار برای همیشه زوایای این موضوع را روشن کنیم و  درمورد عملیاتی شدن آن می‌توانیم سریع‌تر گام برداریم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24