Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

گروه مالی فیروزه در مسیر خلق یک «سوپر مارکت مالی» و به‌منظور تکمیل زنجیره خدمات مالی خود برای تمام مردم ایران، اقدام به سرمایه‌گذاری در «پلتفرم تامین‌مالی جمعی دونگی» کرده‌است. این اقدام که هماهنگ با تلاش‌های گروه فیروزه برای توسعه خدمات مالی و ابزارهای سرمایه‌گذاری دسترس‌پذیر برای همه اقشار جامعه است، از طریق دریافت سهام کنترلی دونگی توسط شرکت سبدگردان توسعه فیروزه (زیرمجموعه گروه مالی فیروزه) صورت گرفته‌است.

دونگی فیروزه‌ای شد! / سرمایه‌گذاری کنترلی گروه مالی فیروزه در پلتفرم تامین مالی جمعی دونگی

بورس24 : گروه مالی فیروزه در مسیر خلق یک «سوپر مارکت مالی» و به‌منظور تکمیل زنجیره خدمات مالی خود برای تمام مردم ایران، اقدام به سرمایه‌گذاری در «پلتفرم تامین‌مالی جمعی دونگی» کرده‌است. این اقدام که هماهنگ با تلاش‌های گروه فیروزه برای توسعه خدمات مالی و ابزارهای سرمایه‌گذاری دسترس‌پذیر برای همه اقشار جامعه است، از طریق دریافت سهام کنترلی دونگی توسط شرکت سبدگردان توسعه فیروزه (زیرمجموعه گروه مالی فیروزه) صورت گرفته‌است.

دونگی، به عنوان یکی از پیشگامان حوزه تامین مالی جمعی در ایران، از ویژگی‌های منحصر به فردی از جمله: زیرساخت پیشرفته، سودآوری بالا و نرخ نکول پایین برخوردار است. پلتفرم تامین‌مالی‌جمعی دونگی با تکیه بر تیم متخصص و محصول منحصربه فرد خود موفق به رشد ارگانیک قابل توجهی در سال‌های اخیر شده‌است. این پلتفرم نقش مهمی در توسعه بازار مالی ایران و افزایش مشارکت عمومی در طرح‌های توسعه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط را دارد.

مدیرعامل دنگی اشاره کرد: حضور گروه مالی فیروزه به عنوان یک سرمایه‌گذار و همکار استراتژیک به دونگی اعتبار و قدرت مالی بیشتری در بازار می‌بخشد. همچنین، این سرمایه‌گذاری می‌تواند به دونگی در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک، مدیریت مالی و توسعه کسب و کار خود کمک نماید.

مدیرعامل شرکت سبدگردان فیروزه نیز اضافه کرد: سرمایه‌گذاری در دونگی، در کنار سایر محصولات گروه کمک می‌کند تا به یکی از اهداف خود که همان فراهم‌کردن بستری آسان و کاربردی برای بهره‌مندی مردم ایران از خدمات و ابزارهای مختلف و متنوع مالی با بالاترین بازدهی و سوددهی است، نزدیک‌تر شود.

با افزوده شدن دونگی به خانواده فیروزه، امید می‌رود پیوند بین محصولات بازارسرمایه و نیازهای واقعی کسب‌وکارهای کوچک بیشتر فراهم‌ شده و نویدبخش رشد مشارکت عموم مردم در تامین‌مالی کسب‌وکارها و کارآفرینی باشد.

منبع خبر: روابط عمومی گروه مالی فیروزه

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24