Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

نشست خبری پذیرنویسی صندوق اهرمی موج فیروزه با حضور مدیران شرکت و خبرنگاران در روز ۶ آبان برگزار شد.

اولین صندوق اهرمی دارای بازارگردان فردا پذیره نویسی می شود

بورس24 : نشست خبری پذیرنویسی صندوق اهرمی موج فیروزه با حضور مدیران شرکت و خبرنگاران در روز ۶ آبان برگزار شد.

امیر تقی خان تجریشی، عضو هیات مدیره گروه مالی فیروزه در این نشست خبری گفت: گروه مالی فیروزه تجربه مدیریت دارایی موفق و حرفه ای بیش از ۱۶۰ سبد اختصاصی و ۱۱ صندوق سرمایه گذاری داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد. هچنین سابقه موفق گروه در مدیریت صندوق های سهامی همچون "فیروزه موفقیت" و "دریا" نشان داده است که این گروه با تحلیل دقیق مدیریت ریسک، امنیت در سرمایه گذاری را در کنار بازدهی بالا و رقابتی برای سرمایه گذاران خود به ارمغان می‌آورد.

 معاون سرمایه‌گذاری گروه مالی فیروزه گفت: یکی از نکاتی که در صندوق اهرمی موج مورد توجه ما بوده و برنامه ریزی و طراحی خاصی برای آن صورت گرفته، این است که بتوانیم یک اهرم پایدار برای سرمایه گذاران خود داشته باشیم.

تجریشی گفت:  این گروه در راستای تنوع بخشی ابزارها و سرویس‌هایی که به مشتریان می‌دهد صندوق اهرمی موج را تاسیس کرده است. این صندوق اهرمی برنامه‌ریزی خاصی دارد که بالاترین سود را داشته باشد و ویژگی اهرمی بودن می‌تواند به تحقق برنامه‌ها کمک کند‌.

وی افزود: نقش بازارگردان رسمی هم برای این صندوق اجرا شده و هدف آن حفظ نقدشوندگی و دردسترس بودن است.

وجه تمایز موج بازارگردان رسمی است

 عضو هیات مدیره گروه مالی فیروزه  گفت:از جمله وجه تمایز این صندوق با سایر صندوق های اهرمی، می توان به نقش بازارگردان رسمی در ارکان صندوق اشاره نمود.

وی افزود: یکی از مشکلات صندوق های اهرمی، مدیریت بخش درآمد ثابت آن بر اساس شرایط بازار بوده است که با شناخت این مسئله، گروه مالی فیروزه تلاش می کند با برنامه ریزی و هماهنگی، درجه اهرم پایدار و متناسب با شرایط بازار را برای صندوق ایجاد نماید.

هدف از ایجاد این صندوق، کسب بیشترین بازدهی با توجه به شرایط بازار برای سهامداران خود داشته باشیم.

تقی خان تجریشی گفت: حدود به دو دهه از فعالیت گروه مالی فیروزه می‌گذرد و ۱۱ صندوق سرمایه‌گذاری این مجموعه در داخل و خارج از کشور فعالیت می‌کنند.با افزودن قابلیت اهرم به توانایی مدیریت سهام، امید است بازدهی سرمایه‌گذاران این گروه مالی بیشتر از گذشته شود.

وی گفت: پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری اهرمی موج فیروزه روز یکشنبه هفتم آبان ماه از طریق تمامی کارگزاری‌های سراسر کشور با نماد «موج» آغاز خواهد شد. از جمله وجه تمایز این صندوق با سایر صندوقهای اهرمی میتوان به نقش بازار گردان رسمی در ارکان صندوق اشاره نمود که ضامن نقد شوندگی بالا و در دسترس بودن واحدهای این صندوق است.

فیروزه، بالاتر از طلا ...

به گفته وی، بازدهی صندوق «فیروزه موفقیت با میانگین سود سالانه ۵۵ درصد طی ۱۳ سال گذشته آن را در زمره پرسودترین گزینه های سرمایه گذاری در ایران قرار داده است بازدهی بالاتر از مسکن دلار و طلا اگر این روند تاریخی بازدهی بدست آمده توسط گروه مالی ،فیروزه اینبار با قابلیت جذاب اهرم موجود در صندوق موج همراه شود می‌تواند سود خارق العاده ای را نصیب سرمایه گذاران کند.

فاطمه سرکاری مدیرعامل شرکت سبدگردان توسعه فیروزه در ادامه نشست خبری ویژه پذیره‌نویسی صندوق اهرمی موج گفت: جای خالی ابزاری با ریسک بالا و بازدهی بالا در پکیج محصولات فیروزه خالی بود که صندوق موج این خلأ را پر می‌کند.در صندوق اهرمی موج کف نرخ سود درآمد ثابت ۲۴ و سقف ۳۰ درصد روزشمار است.

پذیره نویسی موج، از فردا تا ۵ روز کاری

وی گفت: این پذیره نویسی از فردا به مدت پنج روز کاری تا ۱۳ آبان خواهد بود و به قیمت ثابت ۱۰۰۰ تومان خواهد بود.انتظار داریم که باوجود شرایط نامناسب بازار ، با توجه به جنس ابزار و با ایجاد اهرمی پایدار ، مذاکراتی با مشتریان مختلف انجام شده که در روزهای ابتدایی صندوق خریداری می شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24