Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

آخرین تغییرات در سود و عملکرد تامین سرمایه امید اعلام شد. این شرکت به سود خالص یک همت رسید.‌

«امید» به یک همت سود رسید

بورس24 : آخرین تغییرات در سود و عملکرد تامین سرمایه امید اعلام شد. این شرکت به سود خالص یک همت رسید.‌

سید محسن موسوی مدیر عامل تامین سرمایه امید در خصوص عملکرد این شرکت در سال جاری به خبرنگار بورس24 گفت: سال مالی تامین سرمایه آذر ماه است و سعی می‌کنیم تا دی ماه با همکاری سازمان بورس و حسابرس شرکت، مجمع را برگزار کنیم. مجمع سال گذشته با تاخیر زیاد و تقریبا در آخرین وقت قانونی برگزار شد ولی امسال قطعا تلاش‌مان را می‌کنیم که در اولین فرصت ممکن بعد از تهیه گزارشات‌ این مجمع را داشته باشیم.

سود تامین سرمایه امید یک همتی شد

وی افزود: سود خالص شرکت در سال گذشته حدود ۵۰۰ میلیارد تومان سود بود. این عدد در ۹ ماهه از ۸۰۰ میلیارد تومان عبور کرده است. پیش بینی می‌کنیم تا انتهای سال مالی‌ سود خالص به ۱۰۰۰ میلیارد تومان برسد و جزو شرکت‌های با سود بالای ۱ همت باشیم.

موسوی در خصوص وضعیت صندوق های شرکت گفت: صندوق‌ها تقریبا در وضعیت مناسبی هستند. صندوق‌ها در مقطعی به دلیل تقسیم سود برخی شرکت‌ها و یونیت‌هلدرها خروجی نقدینگی داشتند که در تلاش هستیم این‌ نقدینگی به صندوق‌ها برگردد.

مدیرعامل تامین سرمایه امید گفت: با توجه به وضعیت تعهداتی که با صندوق‌ها و شرکت تامین سرمایه انجام داده‌ایم در این سال مالی شاید اولین تامین سرمایه به لحاظ تعداد بودیم. تعداد پذیرش‌ در شرکت‌های فرابورس و بورس تعداد مناسبی بوده است و فکر می‌کنم جز اولین‌های تمام بخش‌های بازار سرمایه بوده‌ایم که این عملکرد در سود خالص شرکت‌مان هم کاملا نمایان است.

موسوی ادامه داد: در حال حاضر نیز تعهدات مختلفی را در شرکت‌های مختلف هم برای انتشار اوراق و هم برای گزارشات ارزش‌گذاری و افزایش سرمایه و پذیرش شرکت‌ها قبول کرده‌ایم تا در اسرع وقت بتوانیم این‌ تعهدات را عملیاتی کنیم. گرچه گاها پیش آمده که بعضی از تعهدات‌ به دلیل برخی قوانین در سازمان بورس ، با تاخیر همراه بوده‌اند .

دو اوراق در مرحله انتشار

وی افزود: دو اوراق کویر تایر و اوراق اندیمشک زاگرس‌ که متاسفانه با تغییرات فرآیندها هنوز منتشر نشده، در اسرع وقت انجام خواهد شد.

موسوی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنم که طی یک ماه آینده طبق تعهدات، حدود ۵ اوراق جدید‌ شرکت پذیره‌نویسی شود.

بازدهی صندوق های امید به ۱۰۰ درصد رسید

وی با اشاره به روند مثبت بازدهی صندوق های تامین سرمایه گفت: صندوق زرافشان با نماد «زر» که قابل معامله به صورت صندوق ETF است از دارایی تحت مدیریت 350 میلیارد تومان به یک همت رسیده. توانسته‌ایم ۷۰۰ میلیارد جذب منابع داشته باشیم. در بازدهی این صندوق در یک سال اخیر تقریبا در رتبه نخست بوده‌ایم و حدود ۹۲ درصد بازدهی داشته است.

در گواهی‌ سکه و شمش طلا عملکرد‌مان بسیار خوبی بوده و با ۹۲ درصد بازدهی اول بازار بوده‌ایم و بیشترین رشد دارایی تحت مدیریت را داشته‌ایم. اگر سهامداران بخواهند با شرایط فعلی بازار خود را هج کنند، حتما از صندوق ETF با نماد زر قابل خرید از طریق تمام سامانه‌های کارگزاری‌ها، بهره مند شوند.

موسوی گفت: صندوق بذر به عنوان صندوق سهامی عملکرد خوبی داشته و نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان دارایی تحت مدیریت دارد. صندوق امید انصار و گنجینه‌ که صندوق‌های بادرآمد ثابت هستند، برای سهامداران با ریسک پذیری کمتر است که نرخ بازدهی‌ شان بهتر از بانک است. صندوق امید انصارمان با نرخ بازده ۲۷ درصد نرخ موثر روزانه محاسبه و ماهانه پرداخت می‌شود و جزو بهترین صندوق های پربازده با درآمد ثابت بازار است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24