Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

برای خاتمه یافتن روند نزولی و تبدیل‌شدن به روند مثبت، نیازمند این هستیم که فروشنده‌ها چندین‌بار از فروش خود پشیمان شده و این یعنی بعد از فروش مجبور شوند با قیمت بالاتری خرید کنند، اما از اردیبهشت به بعد فروشنده‌ها همیشه برنده بوده‌اند و هر وقت فروختند، توانستند ارزان‌تر بخرند. لذا تنها در شرایطی می‌توان گفت روند بازار تغییر کرده که رشد مکرر قیمت‌ها فروشنده‌ها را پشیمان کند.

پیش‌بینی وضعیت بورس 15 آبان 1402

1) پیش‌بینی بازار ...

بورس24 : در شرایطی به مصاف معاملات سومین روز کاری هفته می‌رویم که بازار روز گذشته متعادل آغاز کرد و در دقایق ابتدایی خیلی تبعیت از رفتار شنبه نمی‌کرد و برای حرکت رو به جلو با شک و تردید همراه بود اما با گذر از نیمه ابتدایی بازار و با رسیدن اخبار مثبت از حوزه نرخ خوراک شرکت‌های پتروشیمی، رفته‌رفته سمت تقاضا سر و شکل بهتری گرفت و شاخص کل موفق شد با رشد بیش از 17 هزار واحدی، باری دیگر به اَبَرکانال 2 میلیونی بازگردد. البته ارزش معاملات چندان جذاب و گیرا نبود و در سطوح 4.2 همت خلاصه شد و نقدینگی بااهمیتی وارد بازار نگردید. در واقع هنوز هم تردیدهایی در نگاه و رفتار معامله‌گران دیده می‌شود. معامله‌گرانی که از جبهه جنگ و حملات موشکی الگوریتم‌ها و فروشندگان همیشه در صحنه برگشته و فعلا در آتش‌بس موقت با دولت به سر می‌برند ! لذا هنوز حجم‌ها قوی نیست و بازار در انتظار سیگنال‌های قوی‌تری است.

به نظر برای خاتمه یافتن روند نزولی و تبدیل‌شدن به روند مثبت، نیازمند این هستیم که فروشنده‌ها چندین‌بار از فروش خود پشیمان شده و این یعنی بعد از فروش مجبور شوند با قیمت بالاتری خرید کنند، اما از اردیبهشت به بعد فروشنده‌ها همیشه برنده بوده‌اند و هر وقت فروختند، توانستند ارزان‌تر بخرند. لذا تنها در شرایطی می‌توان گفت روند بازار تغییر کرده که رشد مکرر قیمت‌ها فروشنده‌ها را پشیمان کند. به این منظور لازم است هلدینگ‌های بزرگ از زیرمجموعه‌های خود حمایت کنند و اگر این اتفاق رخ دهد، می‌توان به تغییر روند قطعی بازار امیدوار بود.

در کنار تزریق نقدینگی و ایجاد رفتار حمایتی توسط حقوقی‌ها، لازم است که تزریق اخبار مثبت تاثیرگذار نظیر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها در برخی صنایع و نمادهای تاثیرگذار را داشته باشیم. همچنین رفع برخی از ابهامات در حوزه خوراک (همانند اخبار روز گذشته) می‌تواند در ایجاد روحیه غول‌های پتروشیمی موثر باشد. طی روزهای گذشته دو خبر موثر منتشر شد که فعالان بازار از آن رد شدند و زیر اخبار جنگ بی‌رنگ شد. اولی کسری بودجه بود که برای امسال پیش‌بینی شده به مرز 400 هزار میلیارد تومان می‌رسد و خبر دوم انتشار آمار صادرات و واردات بود که باز هم نشان از کسری تراز تجاری داشت.

این اخبار نشان می‌دهد که کسری بودجه حتی ...

مشاهده کامل پیش‌بینی بازار امروز ...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24