Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

در بازار این روزها با دو تیپ سهام مواجیهم. لذا معامله‌گران باید بر اساس میزان ریسک‌پذیری و بازدهی انتظاری رفتار کنند. دسته اول سهامی هستند که شاید از نظر بنیادی خیلی قوی نباشند اما از قضا اصلاح سنگینی را تحمل کرده و ارزش بازاری جذابی دارند. این دست از سهام عموما بر پایه اخبار و شایعات و قدرت پول حرکت می‌کنند و گزینه‌های جذابی برای خرید و نوسان‌گیری خواهند بود و سرعت برگشت بالایی دارند.

پیش‌بینی وضعیت بورس 21 آبان 1402

1) پیش‌بینی بازار ...

بورس24 : در شرایطی به مصاف معاملات دومین روز کاری هفته می‌رویم که بازار روز گذشته متعادل و تا حدی بهتر از انتظار آغاز کرد و در همین راستا حرکت رو به جلوی تمامی شاخص‌ها را داشتیم اما با گذر از یک ساعت ابتدایی و روشن شدن ضعف تقاضا (عدم رشد حجم معاملات) به مرور فروشنده‌های بیشتری وارد گود شدند و لذا شاخص کل علاوه بر از دست دادن رشد نزدیک به 3 هزار واحدی دقایق ابتدایی، با افت اندکی به کار خود خاتمه داد. البته فضا در شاخص هم‌وزن به عنوان یک نماگر مهم، تا حدودی بهتر بود. این اتفاق به معنای توزیع مناسب نقدینگی در اکثر صنایع است و ادامه این وضعیت می‌تواند در ایجاد اعتماد معامله‌گران موثر باشد. حجم و ارزش معاملات با افت 5 درصدی به 4 همت رسید و رقمی بالغ بر 180 میلیارد تومان پول توسط حقیقی‌ها از بازار خارج شد. رشد روزهای اخیر بازار در سایه تردید و ابهام بود و کماکان طیفی از معامله‌گران اعتقاد به تغییر روند بازار ندارند.

بنابراین با دو سناریو و دو دیدگاه مواجهیم. دیدگاهی که رشد بازار را کوتاه‌مدتی می‌داند و طول موج قوی و خاصی را نمی‌بیند. در این سناریو محدوده دو میلیون و 150 هزار واحد تبدیل به مقاومت می‌شود و بازار باری دیگر عرضه شده و زیر بار اصلاح قرار می‌گیرد. این دقیقا همان چیزی است که تماشاچیان فعلی به آن اشاره می‌کنند که روند را کوتاه‌مدت دیده و دل به خرید نمی‌دهند. اما در سناریوی دوم اگرچه سد دو میلیون و 150 هزار واحد ممکن است ترمز رشد را بگیرد اما پس از کمی دست به دست شدن و جذب انرژی، بازار از این مقاومت گذر کرده و در مسیر اهداف بالاتری قرار خواهد گرفت. با در نظر گرفتن سناریوی دوم، برای خرید به سراغ چه گزینه‌هایی باید رفت ... ؟

در بازار این روزها با دو تیپ سهام مواجیهم. لذا معامله‌گران باید بر اساس میزان ریسک‌پذیری و بازدهی انتظاری رفتار کنند. دسته اول سهامی هستند که شاید از نظر بنیادی خیلی قوی نباشند اما از قضا اصلاح سنگینی را تحمل کرده و ارزش بازاری جذابی دارند. این دست از سهام عموما بر پایه اخبار و شایعات و قدرت پول حرکت می‌کنند و گزینه‌های جذابی برای خرید و نوسان‌گیری خواهند بود و سرعت برگشت بالایی دارند. دسته دوم، سهامی هستند که طی 6 ماه اخیر بواسطه شرایط بنیادی خوب و ...

مشاهده کامل پیش‌بینی بازار امروز ...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24