Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

جوادی گفت: موسسه اعتباری ملل افزایش سرمایه یک همتی از محل آورده نقدی را انجام داده است که بعد از تایید بانک مرکزی، ثبت خواهد شد و سپس برنامه افزایش سرمایه ازمحل تجدید ارزیابی دارایی ها اجرا خواهد شد.

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل به بورس 24 خبر داد: برنامه «وملل» جهت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های بدون استهلاک

ندا فتاحی - بورس24 : جوادی گفت: موسسه اعتباری ملل افزایش سرمایه یک همتی از محل آورده نقدی را انجام داده است که بعد از تایید بانک مرکزی، ثبت خواهد شد و سپس برنامه افزایش سرمایه ازمحل تجدید ارزیابی دارایی ها اجرا خواهد شد.

سید امین جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل  با اشاره به سیاست و برنامه های توسعه ای این موسسه پولی و مالی در گفت و گو با خبرنگار بورس24 اظهار داشت: توسعه فعالیت های زیرساختی و زیرشاخه ای این موسسه بنابر الزامات حاکم بر اقتصاد کشور، الزامی به شمار می رود.

وی ادامه داد:  اقتصاد ایران بانک محور است و تمام اقتصاددانان نیز معتقد هستند ۹۰ درصد اقتصاد کشور با محوریت بانک‌ها مدیریت می‌شود و همین موضوع باعث شده تا توازن در جامعه و اقتصاد برقرار نباشد و بانک برای تجهیز منابع مشکلات متعددی را تجربه کند.

جوادی تصریح کرد: اگر همانند سطح بین الملل بتوان مباحثی همچون تولید ملی کشور را از طریق بازار سرمایه تامین کرد طبیعتاً بسیاری از کارهای بانکی روان‌تر، آرام‌تر، دقیق‌تر و اقتصادی‌ تر شکل خواهد گرفت.

وی با تشریح این شرایط، تاسیس و تشکیل گروه مالی ملل را الزامی برشمرد و گفت:  به همین منظور برخی از برنامه ها و سیاست ها از طریق گروه مالی ملل دنبال می شود و این بخش کمک می کند تا بانک محور بودن اقتصاد، تا حدی به سمت بازار سرمایه سوق داده و بازار سرمایه  نیز همانند بازار پول روند رو به رشدی را تجربه کرده  و به توسعه اقتصادی، افزایش سطح تولید و ایجاد زیرساخت‌ها کمک شود.

جوادی با اشاره بر اینکه موسسه اعتباری ملل خواهان بوده تا در آینده نه چندان دور به اهداف متصور خود برسد تصریح کرد: برای این منظور برنامه مدونی در دست تهیه است تا گروه مالی ملل  در بورس پذیرش شده و اهداف را با حضور جدی‌تر در بازار سرمایه، دنبال کند.

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل ادامه داد: افزایش سرمایه نیز یکی دیگر از برنامه های آتی برای موسسه اعتباری ملل به شمار می رود و از آنجایی که  بانک مرکزی برنامه ای را برای بانک‌ها پیش بینی کرده تا ابتدا افزایش سرمایه نقدی دهند و پس از آن بتوانند افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی را داشته باشند، موسسه اعتباری ملل افزایش سرمایه از محل آورده نقدی به میزان یک همت را انجام داده است که بعد از ثبت آن، برنامه مربوط به افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های استهلاک ناپذیر نظیر زمین اجرایی خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24