Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس 24 : مدیر عامل گروه مالی ملل با اشاره به فعالیت بیش از یک سال این گروه در بازار سرمایه به خبرنگار بورس 24 اظهار داشت: برای این منظور ضمن تاسیس شرکت سرمایه گذاری و خرید عمده سهام یک شرکت سبدگردانی و شرکت رتبه بندی اعتباری، نسبت به تاسیس و گسترش فعالیت انواع صندوق های سرمایه گذاری نظیر صندوق با درآمد ثابت صدور و ابطالی ، صندوق با درآمد ثابت قابل معامله ( ETF ) ، صندوق سهام، مختلط و صندوق بازارگردانی اقدام شده و  اخیرا نیز درخواست صندوق اهرمی را  به سازمان بورس ارائه داده است وامید می رود به زودی مجوز آن اخذ ‌شود.

دارایی تحت مدیریت گروه مالی ملل به 5 همت رسید

بورس24 : مدیر عامل گروه مالی ملل با اشاره به فعالیت بیش از یک سال این گروه در بازار سرمایه به خبرنگار بورس24 اظهار داشت: برای این منظور ضمن تاسیس شرکت سرمایه گذاری و خرید عمده سهام یک شرکت سبدگردانی و شرکت رتبه بندی اعتباری، نسبت به تاسیس و گسترش فعالیت انواع صندوق های سرمایه گذاری نظیر صندوق با درآمد ثابت صدور و ابطالی ، صندوق با درآمد ثابت قابل معامله ( ETF ) ، صندوق سهام، مختلط و صندوق بازارگردانی اقدام شده و  اخیرا نیز درخواست صندوق اهرمی را  به سازمان بورس ارائه داده است وامید می رود به زودی مجوز آن اخذ ‌شود.

ولی نادی قمی با تاکید بر اینکه گروه مالی ملل علاوه بر فعالیت در بازار سرمایه ، با توجه به اینکه بخشی از سهام موسسه اعتباری ملل و بیمه تعاون را دارا می باشد ، به نوبه خود در بازار پول و بیمه نیز حضور دارد.

نادی قمی با اشاره بر این که گروه مالی ملل به دنبال افزایش نقش در بازارهای مالی است، گفت: برای حضور در  بازارهای مالی سعی می شود تا از فرصت‌هایی مانند نمایشگاه که انعکاس دهنده خدمات است؛ استفاده کرد و دهمین رویداد کیش اینوکس نیز فضایی مناسب برای حوزه اقتصادی به شمار می رود تا  به عنوان یک نهاد مالی و یا نهاد اقتصادی بهره مطلوبی را اخذ و آن را با دیگران شریک شد.

مدیرعامل گروه مالی ملل دارایی های تحت مدیریت ( AUM  ) گروه را در ابتدای فعالیت حدود 1.5 همت عنوان کرد و یادآور شد: در حال حاضر این رقم به بیش از 5 همت رسیده است .

وی افزود: زمانی فعالیت در این حوزه آسان تر بود و تعداد رقبا به این میزان متعدد نبود اما وجه مثبت این است هرچند تعداد رقبا بسیار زیاد شده اما نهادها و ابزارهای  مالی بازار سرمایه نیز شناخته تر شده و در مقایسه به گذشته، اعتماد مردمی بیشتری را به دست آورده است.

نادی قمی با تاکید بر اینکه گروه مالی ملل نیز مخاطب خود را  در میان سپرده‌گذاران به دست آورده است؛ تصریح کرد:  اما زیست بوم این حوزه کاملاً رقابتی بوده و برای اضافه شدن یک هزار میلیارد تومان به دارایی های تحت مدیریت شرکت (AUM )، انرژی و توان بیشتری باید صرف کرد.

 وی چشم انداز فعالیت در این حوزه را مثبت دانست و گفت: باید در محیط رقابتی، برنامه و سیاستی متمایز از خود داشت تا باعث جذب اعتماد مخاطب شود؛ زیرا در این محیط رقبا، کالای مشترکی را ارائه می‌دهند، از این رو سیاست گروه مالی ملل برای ایجاد تمایز در این بازار رقابتی، ایجاد بازده بالا  تداوم  این بازده است.

مدیرعامل گروه مالی ملل با تاکید بر رقابت حوزه جوان سرمایه گذاری با صنعت بانکداری قدیمی اظهار داشت: در این فضا باید با بانک‌هایی به  رقابت پرداخت که عمریکصد ساله دارند در حالی که صندوق های سرمایه گذاری در ایران، عمری یک دهه دارند و از سویی دیگر بانک ها، سپرده‌ها را با نرخ و شرایط خاصی ارائه می‌کنند که رقابت در این فضا را چندین برابر کرده به همین منظور لازم است تا برای ماندگاری در این رقابت،  ارزش افزوده ای را ایجاد و مدیریت کرد تا سهم از بازار  بیشتری را به دست آورد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24