Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

رضا عیوضلو گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار بازخوردهای ناشی ازمتغیرهای تاثیرگذار بر سودآوری صنایع را در اختیار مجلس قرار می‌دهد تا نمایندگان با در نظر گرفتن آنها در مورد بودجه ۱۴۰۳تصمیم‌گیری کنند.

سلسله جلسات سازمان بورس و ذینفعان بازار برای اثرگذاری در بودجه

بورس24 : رضا عیوضلو گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار بازخوردهای ناشی ازمتغیرهای تاثیرگذار بر سودآوری صنایع را در اختیار مجلس قرار می‌دهد تا نمایندگان با در نظر گرفتن آنها در مورد بودجه ۱۴۰۳تصمیم‌گیری کنند.

رضا عیوضلو، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار از برگزاری سلسله جلسات سازمان بورس واوراق بهادار با ذینفعان بازار از جمله فعالان، اعضای کانون‌ها و ارکان بازار سرمایه خبر داد و گفت: دراین جلسات نظرهای ذینفعان بازار با هدف اثرگذاری بیشتر بر روند عملیات و سودآوری شرکت‌های بورس در بودجه ۱۴۰۳ جمع‌آوری می‌شود.

او با بیان‌اینکه این سلسله جلسات با همکاری واحد حقوقی و میز صنعت و مرکز پژوهش سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار می‌شود، اضافه کرد: بعد از پایان جلسات، نظرهای ذیفنعان بازار سرمایه جمع‌بندی و در مدت مقرر در اختیار مجلس گذاشته می‌شود.

معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار تصریح کرد: سازمان بورس و اوراق بهادار بازخوردهای ناشی ازمتغیرهای تاثیرگذار بر سودآوری صنایع را در اختیار مجلس قرار می‌دهد تا نمایندگان با در نظر گرفتن آنها در مورد لایحه بودجه تصمیم‌گیری کنند.

عیوضلو در پایان اضافه کرد: هفته گذشته جلسه‌ای با همکاری کانون نهادهای سرمایه‌گذاری به منظور رفع مشکلات و چالش‌های صنایع با حضور مدیران سازمان و مدیران عامل هلدینگ‌های بزرگ برگزار شد و راهکارهای مورد نظر برای ایجاد فضایی مناسب برای سرمایه‌گذاران در بازار سرمایه ارائه شد.

منبع خبر: سنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24