Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مجمع شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت امروز با حضور ۶۸ درصد سهامداران برگزار شد.

مجمع «وصنعت» 300 ریال سود تقسیم کرد

بورس24 : مجمع شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت امروز با حضور ۶۸ درصد سهامداران برگزار شد.

این مجمع 300 ریال سود نقدی به ازای هر سهم تقسیم کرد. مجمع اعلام کرد تا ۲۳  آذرماه  سود سهامداران واریز می‌شود.

بهای تمام شده سرمایه گذاریهای بورسی شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت در سال مالی مورد گزارش معادل ۲۹,۲۶۳ میلیارد ریال  است  که صندوق های سرمایه گذاری با ۳۹ درصد بیشترین سهم از پرتفوی را به خود اختصاص داده است.

همچنین ارزش روز پورتفوی بورسی شرکت در تاریخ مذکور برابر ۳۸,۵۹۴ میلیارد ریال بوده و نسبت به بهای تمام شده حدود ۳۲ درصد افزایش نشان می دهد.

وصنعت طی دو سال آینده، شرکت ترغیب صنعت، زیرمجموعه خود را در بورس عرضه می کند.

همچنین مجمع وصنعت اعلام کرد این شرکت از محل سود انباشته، افزایش سرمایه خواهد داد.

تکمیلی...

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت با حضور ۶۷.۱۷ درصد سهامداران تشکیل شد. 

به گزارش خبرنگار بورس24 ، مجمع سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت  ۳۰۰ ریال سود تقسیم کرد.

هیات رئییسه مجمع 

  امیر تقی خان تجریشی  به‌عنوان رئیس مجمع 
  مجید علیفر  به‌عنوان ناظرمجمع 
مجتبی احمدی به‌عنوان ناظرمجمع 
مهران سلطانی  به‌عنوان منشی مجمع 

مهران سلطانی مدیر عامل شرکت گفت:وضعیت کلی پرتفوی سرمایه گذاری ها نشان می‌دهد ، بهای تمام شده سرمایه گذاریهای بورسی شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت در سال مالی مورد گزارش معادل ۲۹,۲۶۳ میلیارد ریال  است  که صندوقهای سرمایه گذاری با ۳۹ درصد بیشترین سهم از پرتفوی را به خود اختصاص داده است. 

وی گفت: همچنین ارزش روز پورتفوی بورسی شرکت در تاریخ مذکور برابر ۳۸,۵۹۴ میلیارد ریال بوده و نسبت به بهای تمام شده حدود ۳۲ درصد افزایش نشان میدهد

مدیر عامل شرکت همچنین افزود: «وصنعت» از محل سود انباشته افزایش سرمایه می‌دهد.

وی در خصوص شرکت سرمایه گذاری ایران و فرانسه گفت:  سرمایه‌گذاری‌های شرکت در قالب بورسی، غیربورسی و جسورانه بوده است. سرمایه‌گذاری بورسی حدود ۲۹۰۰ میلیارد تومان بوده است. 

افزایش سرمایه در راه است 

به گفته وی، قصد نقدپذیر کردن شرکت‌های زیرمجموعه را داریم. همچنین قصد داریم افزایش سرمایه‌پذیری بورسی و غیربورسی را دنبال کنیم. 

سلطانی تصریح کرد: ۳۵درصد از شرکت کشت و صنعت زرند در اختیار شرکت است. ۸۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته که ارزش امروز آن بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است. فروش شرکت ۴۲درصد رشد داشته است. 

گلشن‌ آرا، راه اندازی شد 

وی گفت: پایانه صادراتی گلشن‌آرا پروژه‌ای بود که با هدف صادرات کشاورزی در سال جاری راه‌اندازی شد. ظرفیت این پایانه ۶۷هزار تن بوده که در حال حاضر با ۶هزار تن شروع کرده است.  

وی با اشاره به اینکه شرکت  ۳۴درصد از سهام شرکت انبارهای عمومی البرز را در اختیار دارد گفت: درآمدهای این شرکت تعرفه‌گذاری می‌شود و ممکن است با مشکلاتی مواجه شود. وضعیت ۷ماهه شرکت بسیار مطلوب است.

به گفته سلطانی، در سال ۱۴۰۰ پروژه ساخت شهرک ویلایی در رشت به ما پیشنهاد شد که ۵۹درصد سهام این شرکت در اختیار ما است و در حال طراحی هفت ویلا در این منطقه هستیم. در حال انعقاد قرارداد با پیمانکار هستیم و در دو مرحله ساخته می‌شود. تجهیز کارگاه به‌زودی صورت می‌گیرد. این واحدها از طریق پیش فروش و فروش واگذار خواهند شد. 

وی افزود: شرکت طرفداری یک سایت خبری است که برنامه داریم با افزایش و توسعه خدمات، سود این شرکت را افزایش دهیم.  

وی گفت: جدیدترین سرمایه‌گذاری شرکت، سیلیکون آراز بوده که ۷.۵درصد از سهام آن را در اختیار داریم و ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه صرف کرده‌ایم. توسعه تولیدات سیلیکونی و پنل‌های خورشیدی از اهداف این واحد تولیدی است. این واحد امسال به بهره‌برداری رسیده و حدود ۴۹ میلیارد تومان سود عملیاتی داشته است. از تسهیلات زیادی استفاده شده و به همین دلیل هزینه مالی شرکت به ۴۷ میلیارد تومان در ۶ماهه رسیده است. 

آتیه« وصنعت» و سرمایه گذاری خطر پذیر !

مدیر عامل «وصنعت» گفت: چشم‌انداز وصنعت در سرمایه‌گذاری خطرپذیر این است که بهترین موارد را شناسایی کند، زمان مناسب برای ورود و خروج را شناسایی کند و سود خوبی به‌دست بیاورد. 

وی گفت: ۱۷.۷۵درصد از پونیشا را در اختیار داریم. قصد داریم با افزایش کاربران، باز طراحی و بازسازی محصول، سود بیشتری به‌دست آوریم.همچنین ۲.۲درصد از سهام استارتاپ شیپور در اختیار شرکت ایران فرانسه است. با طراحی و بازسازی محصول، سود بیشتری به‌دست می‌آوریم. تمرکز شرکت بر روی خودرو و املاک بوده و ابزارهای جدید را لانچ کرده است.

وی ادامه داد: سازیتو جدیدترین سرمایه‌گذاری شرکت است. فعالیت این شرکت در حوزه تولید فروشگاه‌های اینترنتی و طراحی برند است. همچنین شرکت کنترل تک، استودیو بازی‌سازی کاریزما و تازه بار از دیگر استارتاپ‌ها هستند که در نظر داریم محصولات استودیو بازی‌سازی کاریزما را به ترکیه صادر کنیم.

عرضه دو شرکت در بازار سرمایه 

وی گفت:  همچنین برنامه عرضه اولیه تازه بار را دنبال می‌ کنیم. همچنین ترغیب صنعت  از شرکت های غیر بورسی ما در  آینده نزدیک IPOمی شود.

وی گفت: با توجه به تقسیم سود شرکت، تا ۲۳  آذرماه  سود واریز می‌ شود.

مصوبات مجمع

بهمند به عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و   آزمودگان  به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب گردید.

روزنامه‌ دنیای اقتصاد  به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت تعیین شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24