Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در تامین مالی طرح‌های مربوط به تولید مسکن از ظرفیت بازار سرمایه استفاده شود.

لزوم استفاده از ظرفیت بازار سرمایه در تامین مالی طرح‌های مسکن

بورس24 : عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در تامین مالی طرح‌های مربوط به تولید مسکن از ظرفیت بازار سرمایه استفاده شود.

جعفر قادری با اشاره به متناسب نبودن قیمت مسکن با درآمد اکثر خانوارها و لزوم رفع مشکلات در این بخش، گفت: نه تنها مسکن باید از یک کالای سرمایه‌ای به یک کالای مصرفی تبدیل شود بلکه باید جلوی احتکار بسیاری از خانه‌های خالی در کشور گرفته شود تا عملا ناترازی بین عرضه و تقاضای مسکن در کشور ایجاد نشود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه در تامین مالی طرح‌های مربوط به تولید مسکن باید از ظرفیت بازار سرمایه استفاده شود، اظهار داشت: باید در تامین مالی طرح‌های مربوط به تولید مسکن از ظرفیت بازار سرمایه استفاده کرد تا بتوان از آورده افراد در تولید مسکن به درستی بهره برد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین عرضه مسکن ، صنعتی‌سازی و ارتقای دانش فنی ساخت مسکن را در رفع مشکلات تولید مسکن موثر خواند.

نقش مالیات برعایدی سرمایه بر بخش مسکن

این نماینده مجلس شورای اسلامی دربخش دیگری از صحبت‌هایش طرح مالیات بر عایدی سرمایه را برای کمک به بخش مسکن مهم دانست و تصریح کرد: اگر جلوی انگیزه‌های سفته بازی در حوزه مسکن گرفته نشود حتما افراد از مسکن به عنوان حفظ قدرت خرید خود استفاده خواهند کرد بنابراین طرح‌هایی از قبیل مالیات بر عایدی سرمایه و مالیات برخانه‌های خالی کمک قابل توجهی به بخش مسکن و استفاده از زمین‌های راکد می‌کند.

منبع خبر: خانه ملت

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24