Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

شبکه بانکی کشور در دوران تحریم‌ها، پشتیبان و تامین‌کننده منابع مالی پروژه‌های بزرگ و حیاتی کشور هستند. در این راه شستان پس از همکاری نزدیک با بانک‌های تجارت و گردشگری، تفاهم‌نامه همکاری با بانک رفاه امضا کرده و مقدمات بهره‌گیری شرکت‌های گروه از اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران را فراهم آورده است.

طرح‌های توسعه‌ای شستان مورد حمایت شبکه بانکی کشور؛ همکاری بانک رفاه در تامین مالی پروژه‌های گروه شستان

بورس24 : شبکه بانکی کشور در دوران تحریم‌ها، پشتیبان و تامین‌کننده منابع مالی پروژه‌های بزرگ و حیاتی کشور هستند. در این راه شستان پس از همکاری نزدیک با بانک‌های تجارت و گردشگری، تفاهم‌نامه همکاری با بانک رفاه امضا کرده و مقدمات بهره‌گیری شرکت‌های گروه از اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران را فراهم آورده است.

روز شنبه ۲۷ آبان ماه، داود عباسی؛ مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان به همراه گروهی از مدیران ارشد این شرکت با حضور در دفتر اسماعیل للـه‌گانی؛ مدیرعامل بانک رفاه، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران که میزبان این مراسم بود هدف از امضای این تفاهم‌نامه را حمایت از رونق تولید برشمرد و با اشاره به افزایش سرمایه این بانک گفت: با افزایش سرمایه بانک رفاه به میزان ۶۲۰ هزار میلیارد ریال، بستر برای توسعه حمایت‌های این بانک از واحدهای تولیدی در بخش‌های مختلف بیش از پیش فراهم شده است و در این راستا آمادگی داریم از برنامه‌های توسعه‌ای شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان حمایت کنیم.

وی افزود: بانک رفاه کارگران در حال حاضر رتبه اول شبکه بانکی کشور از نظر میزان سرمایه را در اختیار دارد و نسبت کفایت سرمایه این بانک به بیش از ۱۵ درصد افزایش یافته است. این در حالی است که نسبت استاندارد در این بخش ۸ درصد است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) از سوی این بانک اشاره کرد و گفت: این اوراق به عنوان خدمت انحصاری و ابتکاری بانک رفاه در راستای تحقق اهداف شعار سال "مهار تورم ، رشد تولید" و با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی منتشر می‌شود.

للـه‌گانی در پایان گفت: انتشار این اوراق بر مبنای قوانین تصریح شده در عملیات بانکداری بدون ربا (بانکداری اسلامی) و به منظور تأمین مالی طرح‌ها و پروژه‌های تولیدی و اقتصادی کشور، در دستور کار این بانک قرار گرفته است. بانک رفاه، بانک عامل صندوق توسعه ملی است و این امکان وجود دارد که از ظرفیت‌های این صندوق نیز در راستای تامین مالی پروژه‌های شرکت شستان به نحو مقتضی استفاده شود.

 مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از همراهی و همکاری بانک رفاه در پیشبرد برنامه‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای شستان اعلام کرد: این بانک در سال‌های اخیر با توسعه اقدامات و فعالیت‌های خود به یکی از بانک‌های برتر شبکه بانکی کشور تبدیل شده است و شرکت شستان علاقمند است همکاری‌های متقابل خود با بانک را در بخش‌های مختلف ریالی و ارزی ارتقاء بخشد.

 دکتر داود عباسی افزود: تجربه همکاری شرکت شستان با بانک رفاه کارگران کاملا موید این نکته است که این بانک می‌تواند در حوزه‌های مختلف همراه و همکار ارزشمندی برای این شرکت باشد و به همین دلیل صد درصد به بانک رفاه اطمینان داریم.

وی در پایان تصریح کرد: بانک رفاه کارگران ظرفیت‌های ارزشمندی در حوزه‌های مختلف اعتباری، ارزی، سرمایه‌گذاری و .... دارد و امیدواریم در بستر توسعه همکاری‌های متقابل بتوانیم از این ظرفیت‌ها به نحو مناسبی در راستای پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای گروه شستان بهره‌مند شویم.

منبع خبر: روابط عمومی شستان

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24