Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: برای ارتقای شفافیت اطلاعات و صورت های مالی ناشران و پاسخ‌گویی به سوالات سهامداران، مقرر شد ۳۰ شرکت منتخب از صنایع مختلف اقدام به برگزاری کنفرانس پرسش و پاسخ کنند.

الزام ۳۰ شرکت منتخب برای برگزاری کنفرانس پرسش و پاسخ سهامداران و مدیران

بورس24 : مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: برای ارتقای شفافیت اطلاعات و صورت های مالی ناشران و پاسخ‌گویی به سوالات سهامداران، مقرر شد ۳۰ شرکت منتخب از صنایع مختلف اقدام به برگزاری کنفرانس پرسش و پاسخ کنند.

ولی‌الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهاداربا اشاره به برگزاری کنفرانس پرسش و پاسخ سهامداران و مدیران،گفت: برای ارتقای شفافیت اطلاعات و صورت‌های مالی ناشران و پاسخ‌گویی به سوالات سهامداران، مقرر شد ۳۰ شرکت منتخب از صنایع مختلف اقدام به برگزاری کنفرانس پرسش و پاسخ کنند.

او افزود: ۳۰ شرکت منتخب می‌بایست حداکثر ظرف یک هفته پس از انتشار صورت‌های مالی حسابرسی شده شش ماهه خود به صورت برخط کنفرانس پرسش و پاسخ با سهامداران خود برگزار کنند.

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار تصریح کرد: شرکت‌های مذکور ملزم هستند اطلاعات مبتنی بر زمان و آدرس سایتی که قرار است جلسه پرسش و پاسخ در آن برگزار شود، از قبل در سامانه کدال منتشر کنند.

جعفری در پایان گفت: سایر ناشران نیز در صورت تمایل می‌توانند به منظور پاسخ‌گویی به سوالات سهامداران اقدام به برگزاری کنفرانس پرسش و پاسخ کنند.

منبع خبر: سنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24