Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست بازدید از فولاد مبارکه اصفهان گفت...

نماینده مردم اصفهان در مجلس: تولید کشور در حوزه‌ های مختلف مورد حمله و هجوم رسانه‌ ای است

بورس24 : مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: 

◀️از مجلس گلایه زیاد می‌شود در مورد آسیب بازار سرمایه از  بی‌ثباتی در قاعده گذاری‌ها ،  اما بیشتر از اینکه این مسئله را ما از مجلس توقع داشته باشیم  باید از فضاسازی‌های رسانه‌ای  در کشور  طلب کنیم.   اطلاع‌رسانی که  باید در مورد فضای اقتصاد کشور و فرآیندهای اقتصادی   به  عموم برسد، به درستی شکل نمی‌گیرد. 

◀️ تولید کشور در حوزه‌های مختلف مورد حمله و هجوم رسانه‌ای است،  در حوزه شکل‌دهی به فضای رسانه‌ای برای تاثیر بر   سیاست‌گذار و قاعده‌گذار ، برنامه ریزی کنید.  بسیاری مواقع حل این مسائل ،  برای  افرادی  که می‌خواهند  مانع  سیاست گذاری غلط شوند ، به سادگی امکان پذیر نیست. 


◀️ فضای رسانه‌ای بورس  هم ناظر به داخل  بازار است و  رو به بیرون نیست.  رسانه ها  باید پنجره‌های فعالیت‌شان را روبه بیرون باز کنند ،  اشکالات  را مطرح کنند، به طور مثال این  چه حرفی  ست  در اقتصاد ایران زده می‌شود « که با بورس کالا چکار دارید، آن را تعطیل کنید ....!!!!»

◀️کسی که  ذره‌ای  اقتصاد و سرمایه‌گذاری  می‌داند ، اهمیت و ضرورت این نهادها را می‌فهمد، این حرف‌ها در فضای رسانه‌ای کشور زده می‌شود و کسی جوابگو نیست ،  پنجره‌ها را  باز کنیم و صدای  عموم را بشنویم. 

◀️فعالان بازار سرمایه، تعامل با دولت و  مجلس  را ترک نکنید حتی اگر حرف‌ها شنیده نشود،  بدانید که موثر است و  تاثیر خود را  یا در قانون بودجه یا در برنامه هفتم می‌گذارد . 

◀️ اگر در نهادهای مالی منتقد به بازار بورس هستید بیایید و صحبت کنید،   هیچ اشکالی ندارد، ما از طرف سایر مدیران این اجازه را می‌گیریم که شنونده گلایه‌های شما باشیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24