Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

سامانه توثیق بانک صادرات ایران در یک نشست تخصصی نظام بانکی رتبه نخست را در بین 32 محصول بانکی کسب کرد.

جزئیاتی از سامانه جدید بانک صادرات که برترین طرح نظام بانکی شد

بورس24 : سامانه توثیق بانک صادرات ایران در یک نشست تخصصی نظام بانکی رتبه نخست را در بین 32 محصول بانکی کسب کرد.

بانک صادرات ایران در دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در شبکه بانکی به رتبه برتر محصولات نوین دست یافت. سامانه توثیق الکترونیکی دارایی یا «ست» با هدف تسهیل در تامین وثیقه مورد نیاز برای دریافت تسهیلات خرد، راه‌اندازی و در مرحله اول، امکان وثیقه‌گذاری اوراق سهام و بیمه عمر و زندگی بدون نیاز به بازخرید یا فروش این دارایی‌ها برای متقاضیان دریافت تسهیلات از بانک صادرات ایران فراهم شده است.

افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات هستند اما با مشکل تامین ضامن مواجهند می توانند با وثیقه گذاشتن دارایی های خود، مرحله تامین ضامن را پشت سر بگذارند. دارایی های این افراد ظرف 24 ساعت اعتبارسنجی و پذیرفته خواهد شد. سامانه ست مشکل رکن ضامن که در پروسه دریافت تسهیلات بانکی یکی از اصلی ترین و مهمترین ارکان به شمار می رود را مرتفع کرده است.

متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی که دارای کد سجام بورسی هستند می‌توانند با مراجعه به تارنمای سامانه ست به نشانی set.bsi.ir از ارزش دارایی‌های راکد خود مانند سهام، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، واحد‌های صندوق‌های با درآمد ثابت، چکنو، سفته و برات الکترونیک و سایر دارایی‌های قابل ارزش‌گذاری خود استفاده کرده و بدون نیاز به بازخرید یا فروش این دارایی‌ها، نسبت به وثیقه‌گذاری آنها در فرآیند دریافت تسهیلات اقدام کنند.

از مهمترین مزیت های این طرح می توان به مدیریت ثروت، کاهش زمان و ثیقه‌گذاری به صورت آنلاین، تنوع در ارائه وثایق، تناسب ارزش دارایی‌های راکد و غیر مولد، امکان تغییر وثیقه، کاهش نیاز به مراجعه حضوری و آزادسازی بخشی از وثیقه متناسب با تعهدات رفع شده اشاره کرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24