Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تقدیر از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه مهندس مسعود حسنی در حکمی، مهندس سیاوش میرحاجی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت پتروشیمی پارس منصوب کرد.

تغییر مدیرعامل «پارس»

بورس24 : مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تقدیر از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه مهندس مسعود حسنی در حکمی، مهندس سیاوش میرحاجی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت پتروشیمی پارس منصوب کرد.

در حکم انتصابی که به امضای دکتر علی عسکری رسیده، آمده است: صنعت پتروشیمی کشور به عنوان یکی از صنایع پیشرو در اقتصاد ایران دارای جایگاهی رفیع است و در این میان شرکت پتروشیمی پارس به عنوان شرکت برتر صادر کننده و تامیین کننده خوراک سایر شرکت‌ها در منطقه پارس جنوبی همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 

وی تاکید کرده است: ارتقای شاخص‌های منابع انسانی، مالی و فرآیندی، تکمیل و راه اندازی طرح‌ها و پروژه‌های مصوب، در کنار افزایش سودآوری این مجموعه عظیم از وظایف عمده جنابعالی به شمار می‌رود که امیدوارم در جهـت نیل به آن با همه توان همت گمارید.

در ادامه این حکم خطاب به میرحاجی آمده است: اطمینان دارم با تکیه بر خداوند متعال و استفاده از تجربیات خود با همکاری صمیمانه اعضای محترم هیات مدیره، مدیران و کارکنان دلسوز و متخصص آن شرکت، در رفع موانع و مشکلات موجود، ایجاد محیطی پر نشاط و در نهایت و در نهایت ارتقای جایگاه شرکت پتروشیمی پارس در همه زمینه‌ها موفق و مؤید خواهید بود.

علی عسکری تصریح کرده است: لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه جناب آقای مهندس حسنی در دوران مسئولیت قدردانی و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی نمایم.

در پایان حکم انتصاب مدیرعامل جدید پتروشیمی پارس آمده است: دوام توفیقات جنابعالی و تمامی همکاران عزیز آن شرکت را در خدمت به ملت شریف ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری ازخداوند متعال خواستارم.

گفتنی است، مهندس میرحاجی پیش از این رئیس اداره مهندسی عمومی، رئیس خدمات فنی و مدیر ارشد طرح‌های توسعه شرکت پتروشیمی پارس بوده و عضویت در هیأت مدیره آریاساسول، پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس و پتروشیمی صدف خلیج فارس در کارنامه کاری او به چشم می‌خورد. 

منبع خبر: روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24