Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس 24: قیمت طلا به بالاترین سطح هفت ماهه خود رسید. در زمان نگارش این مقاله، طلا در حدود سطح 2088 دلار معامله می‌شود که بیش از 1.20 درصد افزایش یافته است. قیمت جهشی طلا در پی اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده اتفاق افتاد و دلیل دیگر این رشد قابل توجه ، پایان آتش بس و آغاز دوباره جنگ در غزه در روز جمعه بوده است که انس طلا را تا ۲۰۷۲ دلار بالا رفت

طلا پرطرفدار شد ؛ مراقب حباب سکه باشید!

بورس24 : قیمت طلا به بالاترین سطح هفت ماهه خود رسید. در زمان نگارش این مقاله، طلا در حدود سطح 2088 دلار معامله می‌شود که بیش از 1.20 درصد افزایش یافته است. قیمت جهشی طلا در پی اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده اتفاق افتاد و دلیل دیگر این رشد قابل توجه ، پایان آتش بس و آغاز دوباره جنگ در غزه در روز جمعه بوده است که انس طلا را  تا ۲۰۷۲ دلار بالا رفت.

البته گفتنی است که تورم آمریکا کاهش یافته است و جروم پاول اعلام کرد که بانک مرکزی هنوز اقدامات زیادی برای کاهش تورم دارد. چند روز گذشته ، شاخص تورم ترجیحی فدرال رزرو، منتشر شد که در 12 ماه گذشته منتهی به اکتبر، تورم 3.5 درصدی را نشان داده است.

با وجود این که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، همچنان موضع سیاست انقباضی خود را در قبال سیاست پولی ایالات متحده حفظ می‌کند،  ولی طلا توجهی به آن نکرد .

بسیاری از تحلیلگران و سرمایه گذاران طلا معتقد هستند که طلا می‌تواند بیشتر رشد کند، زیرا از صحبت های جروم پاول جوری برداشت می شود نرخ بهره در ایالات متحده در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و کسی انتظار بالا رفتن آن را دیگر ندارد.

تحلیلگران دیگری نیز اعتقاد دارند که دوره سیاست های انقباض پولی آمریکا به سر آمده است و فدرال رزرو ممکن است ، فعلا آمادگی کاهش نرخ بهره را نداشته باشد، اما با شروع کند شدن تورم ، آنها قصد افزایش نرخ بهره را نیز نخواهند داشت.

بسیاری از معامله‌گران نیز  با رشد اونس جهانی طلا ، دلار هرات را فروختند و در بازار طلای جهانی دست به خرید زدند.
بسیاری دیگر از تحلیلگران نیز با توجه به نرخ انس که در بالاترین نرخ در طول تاریخ و ظاهرا سقف شکنی تاریخی است منتظر هستند که ببیند آیا این طلای گرانبها می تواند این سطح از قیمت را حفظ نماید که این نشان از هدف های جدیدی از این فلز زرد رنگ می دهد .

1

2

3

4

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24