Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیرعامل «بپیوند» گفت: زمین نیروگاه با دو میلیون و دویست هزار متر مربع مساحت، با توجه به موقعیت آن، بسیار ارزشمند است که بخشی از این زمین مشکل خاصی در خصوص اخذ سند ندارد.

«بپیوند» پس از اخذ اسناد زمین های خود، تجدید ارزیابی می دهد

بورس24 : بابک کاشانی زاده مدیرعامل برق و انرژی پیوندگستر پارس در خصوص مهمترین برنامه های آتی شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی قم با ظرفیت ۷۱۴ مگاوات، در زمینی به مساحت دو میلیون و دویست هزار متر مربع واقع شده است و دارای دو بلوک سیکل ترکیبی شامل چهار واحد گازی ساخت شرکت MITSUBISHI هر یک به ظرفیت نامی ۱۲۸.۵ مگاوات و دو واحد بخاری ساخت شرکت ABB هر یک به ظرفیت نامی ۱۰۰ مگاوات است. از لحاظ برند و کیفیت جزو برترین نیروگاه های کشور بوده که از ارزش جایگزینی بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه روند سودآوری شرکت مناسب بوده گفت: در ۶ ماهه حسابرسی شده ۱۴۰۲ رشد ۳۰ درصدی سود شرکت نسبت به سال گذشته محقق شده است. اگرتصمیمات مناسب تر در حوزه افزایش توجیه اقتصادی وایجاد انگیزه سرمایه گذاری ایجاد شود استقبال از سهام شرکت های نیروگاهی افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل «بپیوند» گفت: زمین نیروگاه با دو میلیون و دویست هزار متر مربع مساحت، با توجه به موقعیت آن، بسیار ارزشمند است که بخشی از این زمین مشکل خاصی در خصوص اخذ سند ندارد. برای بخش دیگر با توجه به تکلیف مجمع و تاکید هیات مدیره ، تلاش های گسترده ای شامل مکاتبات ،جلسات ،استعلامات و ... با مراجع ذیربط از جمله استانداری و ادارات استان قم و استان تهران در جریان است . شرکت ۷ واحد آپارتمان با شش دانگ سند مالکیت ،بعنوان مهمانسرا در شهرک قدس قم دارد.برنامه شرکت اخذ اسناد قطعی زمین و در مرحله بعد انجام افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی هاست تا اصلاح ساختارمالی شرکت ،بروزرسانی دارایی ها برای تحلیل مناسب سهامداران و استفاده از ارزش واقعی دارایی ها در ارائه تضامین و اخذ منابع مالی و تسهیلات با نسبت مالکانه مناسب و کمترین هزینه صورت گیرد .

کاشانی زاده گفت: این شرکت در سال ۱۳۹۹ با مشارکت بیش از ۵.۵ میلیون نفر در بازار سرمایه با قیمت ۱۸۵۰ تومان عرضه شد و طبق آخرین گزارش منتشره در کدال تعداد سهامداران شرکت در حال حاضر حدود یک میلیون و 387 هزار نفر است.

وی گفت: شناوری سهم به کمتر از ۱۲.۷ درصد رسیده است که ناشی از خریدهای بازارگردان از این سهم ارزشمند بوده است. بپیوند از ارزش ذاتی خود فاصله بسیار زیادی دارد که امیدواریم با انعکاس روند مناسب سودآوری و گزارشات و اقدامات پیش رو، ارزش سهم تقویت گردد. این شرکت در دومین همایش ناشران برتر به‌عنوان یکی از ۱۰ ناشر برتر بازار سرمایه از بین ۸۲۸ ناشر پذیرفته شد و برای عملکرد سال ۱۴۰۱ این شرکت به‌عنوان شفاف‌ترین ناشر بازار، با اهداء تندیس تقدیر شد.

کاشانی زاده گفت: مصوبه هایی در خصوص پرداخت بدهی های سال های گذشته توانیر به نیروگاه ها در جریان است که در صورت تدوین و اجرای مناسب می تواند ضمن کاهش هزینه های مالی و افزایش سود شرکت ها به روند سرمایه گذاری در فازهای بعدی کمک کند.

مدیرعامل بپیوند گفت: برنامه شرکت در بخش توسعه شامل احداث بلوک سوم نیروگاه سیکل ترکیبی به ظرفیت ۵۴۶ مگاوات و احداث نیروگاه خورشیدی به ظرفیت ۱۰ مگاوات می باشد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24