Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

وی با تاکید بر اهمیت بازار منطقه اوراسیا گفت: برنامه این شرکت برای ورود و توسعه بازار فروش...

سهم 25 درصدی شسپا از صنعت روانکار

بورس24 : مدیر عامل نفت سپاهان در جمع خبرنگاران اعلام کرد: شسپا 25 درصد از سهم بازار روانکار کشور را به خود اختصاص داده است.

نشست خبری فرهاد امین دهقان مدیر عامل نفت سپاهان  در دومین نمایشگاه تخصصی اوراسیا و با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گزارش سه ماهه اخیر شسپا در فروش، رشد ۷درصدی را نشان می‌دهد به طوری که ۷۰درصد صادرات محصولات روانکار در اختیار نفت سپاهان است و  ۲۵درصد از سهم بازار را در اختیار دارد.

وی در این نشست اعلام کرد:از طریق کیمیا، محصول به صورت مستقیم به دست مصرف کننده می رسد.

امین دهقان با اشاره به تولید ۲ روغن پایه در گرید ۲و سه  گفت: هم اکنون در ۲۹ استان کشور، توزیع مستقیم محصولات آغاز شده و  این شرکت معادل ۴ همت برای توزیع روغن موتور در کشور، سرمایه‌گذاری کرده است.

وی با بیان اینکه خوراک این‌ شرکت از بازار سرمایه و با نرخ بورس کالا خریداری می شود افزود: نفت سپاهان ارز خود را با نرخ نیمایی ۳۶ هزار تومان تامین می کند.

امین دهقان در این نشست خبر داد: نفت سپاهان برای تجدید ارزیابی دارایی‌ها برنامه ای ندارد و از سویی دیگر افزایش سود عملیاتی ناشی از افزایش صادرات بوده است.

وی با تاکید بر اینکه نفت سپاهان به تولید روغن سبز روی آورده اظهار داشت:  پروژه این بخش نیز پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی داشته و تا پایان سال آینده به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شسپا ادامه داد: در حوزه روانکار مورد نیاز خودروهای برقی، صحبت‌هایی با شرکت‌های دانش‌بنیان شده، که نیازمند بررسی‌های بیشتر است.

وی در خصوص سیاست های صادراتی نفت سپاهان اظهار داشت: هم اکنون در بازار اوراسیا حجم‌ بالایی از محصولات نفت سپاهان عرضه نمی شود اما  درصدد اخذ سهم از این بخش است.

امین دهقان  محصولات این شرکت را شامل برندهای اسپیدی، مگلوب و آتا اعلام کرد و گفت: اسپیدی از طریق شبکه مویرگی شرکت کیمیا به‌طور مستقیم در سراسر کشور توزیع می ‌شود.

وی یادآور شد: محصول آتا نیز در کنار اسپیدی به اوراسیا صادر می شود به طوری که آتا برند جدید محصولات روغن موتور شرکت نفت سپاهانبه شمار می رود و برای عرضه در کشورهای شمال ارس و استان‌های شمال غربی کشور وارد بازار شده است.

وی با تاکید بر اهمیت بازار منطقه اوراسیا گفت: برنامه این شرکت برای ورود و توسعه بازار فروش محصولات خود در کشورهای این منطقه خواهد بود.

امین دهقان پاسخ به عرضه بلوک این مجتمع تولیدی اعلام کرد: پالایشگاه اصفهان از خرید سهام شسپا صرف نظر کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شسپا هم اکنون از بودجه پیش بینی شده معادل ۹ درصد جلوتر بوده و به نظر می رسد این روند صعودی ادامه دار باشد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24