Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

حسین پور گفت: با توجه به شرایط حاکم بر بازار سرمایه، برای تجدید ارزیابی دارایی و املاک شرکت های زیرمجموعه خفولا اقدام شده است.

«خفولا» در انتظار اعلام ارزش جدید دارایی ها

بورس24 : حسین پور گفت: با توجه به شرایط حاکم بر بازار سرمایه، برای تجدید ارزیابی دارایی و املاک شرکت های زیرمجموعه خفولا اقدام شده است.

محمد جواد حسین پور مدیرعامل خدمات فنی فولاد یزد با اشاره به سیاست و تصمیمات اخیر  در بازار سرمایه به منظور تجدید ارزیابی دارایی ها و املاک به خبرنگار بورس24 اظهار داشت: ساختار خفولا همانند یک هلدینگ بوده و شرکت ها متعددی را در زیرمجموعه خود دارد.

وی ادامه داد: خفولا برای تجدید ارزیابی دارایی و املاک، شرکت های آریا پالایش ارگ، فرامبین فولاد یاران، هلدینگ رافا و  ... را مورد ارزیابی قرار داده و از کارشناسان رسمی دادگستری نیز درخواست شده تا نظر ارزش گذاری را در خصوص این زیرمجموعه ها اعلام کنند.

حسین پور با اشاره به اجرایی شدن این روند در خفولا گفت: با توجه به انجام برخی اقدامات برای تجدید ارزیابی دارایی ها، با اخذ یک نتیجه نهایی و البته قانونی، اعداد و ارقام از سامانه کدال منتشر خواهد شد.

مدیرعامل خدمات فنی فولاد یزد تصریح کرد: هیات مدیره خفولا در حال حاضر، درمورد میزان دارایی ها نمی تواند اظهار نظری داشته باشد و نیازمند طی شدن مراحل قانونی هستند.

به گزارش بورس24 ،  خفولا در آبان ماه با درآمد ۹۵ میلیارد ریالی مواجه بود و ۸ ماهه به عدد ۴۸۶ میلیارد ریالی رسیده است.

همچنین کل عدد سال قبل ۵۰۰ میلیارد ریال بود.

از سویی دیگر هزینه های اداری و فروش این شرکت نیز در شرایط تورمی سال جاری، کاهش چند درصدی را تجربه کرد به طوری که پس از کاهش هزینه های اداری از سود ناخالص با توجه به رشد سودآوری شرکت و پوشش کامل هزینه ها، افزایش سود عملیاتی را شاهد بوده نسبت به سال گذشته ۱۱۰۰ درصد رشد دارد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24