Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

محمد کمال زاده مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در خصوص عملکرد شرکت در سال جاری و برنامه های آتی به خبرنگار بورس۲۴ گفت: نماد فولاژ ۸ ماهه خوبی را طی کرده ، در این ۸ ماه نسبت به ۸ ماه سال قبل ۱۶ درصد رشد تولید داشته‌ایم که این رشد تولید حاصل افزایش بهره‌وری است. 

مدیرعامل «فولاژ» وعده صادرات به اروپا را داد

بورس24 : محمد کمال زاده مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در خصوص عملکرد شرکت در سال جاری و برنامه های آتی به خبرنگار بورس24 گفت: نماد فولاژ ۸ ماهه خوبی را طی کرده ، در این ۸ ماه نسبت به ۸ ماه سال قبل ۱۶ درصد رشد تولید داشته‌ایم که این رشد تولید حاصل افزایش بهره‌وری است. 

وی افزود:  با ایجاد انگیزه پرسنل، برنامه‌ریزی درست و صحیح و تغییر ساختار تولید و مدیریتی انجام شده ،۱۶ درصد رشد فروش داشته ایم.

وی گفت: همچنین در سال جاری فروش شرکت از لحاظ تعدادی  ۲۹ درصد افزایش داشت و در ۸ ماهه ۱۱.۶ همت فروش داشته‌‌ایم.

او ادامه داد:  در حوزه سهام، فولاژ با توجه به پشتوانه و ارزش ذاتی در بازار سرمایه شرایط  خوبی دارد و  در این فراز و نشیب‌هایی که صورت گرفت ، شرایط ثابتی داشته است.

مهمترین پروژه های فولاژ

وی در خصوص پروژه های این شرکت گفت: در پروژه یزد‌۱ ،  آمار و ارقام نشانگر این موضوع است که وارد مدار شده و تقریبا پرونده یزد ۱ به اتمام رسیده و خط تولید آن  ۷۰۰ هزار تن شمش‌های فولاد آلیاژی است.

مدیرعامل فولاژ گفت: پروژه وایر  ۳۴ درصد پیشرفت داشته‌ و  پایان اسفند ماه ۱۴۰۳ در مرحله راه اندازی است. این پروژه  ۴۰۰ تا ۴۵۰ هزار تن وایرهای آلیاژی قطر ۵.۵ تا ۲۸  را  تولید می‌ کند.

کمال زاده گفت: برنامه‌ریزی خوبی جهت ورود به صنایع بالادستی داریم که بتوانیم تامین پایدار را در فولاد آلیاژی رقم بزنیم. این نوید را می‌دهیم که فولاد آلیاژی در صنایع بالا و پایین دستی مجموعه‌ خود ورود پیدا کند.

۳ همت افزایش سرمایه

وی گفت: توسعه بدون تامین مالی امکان پذیر نیست. افزایش سرمایه نیز در راستای پروژه‌های توسعه‌ای است و حتی  انتشار اوراق مالی هم در حال انجام است که با سرعت بتوانیم پروژه‌های تعریف  شده را به بهره‌برداری برسانیم و بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان سود‌دهی خوبی را شامل حال مجموعه کنیم.

کمال زاده گفت: مجوز ۳ همت افزایش سرمایه  دریافت شده و منتظر  مجوز حسابرس هستیم که به زودی با تایید سازمان مجمع افزایش سرمایه برگزار شود.

صادرات فولاژ ...

مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران گفت: سال گذشته  تولید مجموعه ۵۲۰ هزار تن بوده که عدد صادراتی شرکت ۳۰ هزار تن است و امسال هدف گذاری ۱۲۰ هزار تن بوده که ان شاءالله محقق می‌شود. یعنی حدود ۴۰۰ درصد رشد در حوزه صادرات داریم.

کمال زاده گفت:  در حوزه ورود به بازارهای اروپا چون مزیت فولاد آلیاژی کیفیت است،  مطمئنا می‌توانیم آنجا حضور خوبی  داشته باشیم.‌

وی گفت: ما در حوزه صادرات در  بازارهای آسیای شرقی حضور داشته‌ایم و  نیاز به برنامه‌ ‌ریزی کلان‌تر و تلاش بیشتر برای رشد صادرات به  اروپا داریم. سال آینده شاهد رقم خوب صادرات به اروپا خواهیم بود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24