Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

رامین ملماسی  مدیر عامل کارگزاری صنعت و معدن و  کارگزار عرضه کننده بلوک شیران در خصوص مزایده اخیر این شرکت به خبرنگار بورس۲۴ گفت:  ما در سمت  واگذاری شرایط را بهتر کرده‌ایم، همیشه شیران در  تمام   ۵ سال گذشته همیشه با ۵ سیت عرضه می‌شد، ما آن را ۲ سیت کرده‌ایم ،  از طرفی شرایط پرداخت همیشه ۷۰ تا ۸۰ درصد نقد و  ۳۰ درصد اعتباری ۱ ساله بود.  امسال شرایط تسویه را به جای ۱ سال به ۲ سال تبدیل کرده‌ایم و پرداخت حساب نقدی از ۷۰ به ۶۰ تغییر داشت و  همه این تمهیدات را برای  این عرضه اندیشیده‌ایم...

مشوق های آتیه دماوند برای واگذاری «شیران» اعلام شد

بورس24 : شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند در نظر دارد نسبت به واگذاری تعداد 16،330،395،000 سهم معادل 30% سهام شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران  با نماد معاملاتی "شیران" را در تاریخ 1402.10.06 بصورت یکجا و نقد یا نقد و شرایطی بصورت عمده در بورس اوراق بهادار تهران با شرایط مندرج در اطلاعیه شماره 181/142132 مورخ 1402.09.20 بورس اوراق بهادار تهران اقدام نماید.

قطعیت معامله حداکثر 14 روز کاری پس از تاریخ مشخص شدن برنده رقابت منوط به پرداخت ثمن نقدی معامله به همراه نامه تایید فروشنده و ارائه سند تسویه خارج از پایاپای، تکمیل و امضاء قرارداد و وکالتنامه پیوست خواهد بود.

رامین ملماسی مدیر عامل کارگزاری صنعت و معدن و  کارگزار عرضه کننده بلوک شیران در خصوص مزایده اخیر این شرکت به خبرنگار بورس24 گفت:  ما در سمت  واگذاری شرایط را بهتر کرده‌ایم، همیشه شیران در  تمام   ۵ سال گذشته همیشه با ۵ سیت عرضه می‌شد، ما آن را ۲ سیت کرده‌ایم ،  از طرفی شرایط پرداخت همیشه ۷۰ تا ۸۰ درصد نقد و  ۳۰ درصد اعتباری ۱ ساله بود.  امسال شرایط تسویه را به جای ۱ سال به ۲ سال تبدیل کرده‌ایم و پرداخت حساب نقدی از ۷۰ به ۶۰ تغییر داشت و  همه این تمهیدات را برای  این عرضه اندیشیده‌ایم. 

وی افزود: ضمن این که ما سود امسال و‌آتی را هم به خریدار داده‌ایم، در حالی که در گذشته اینگونه نبود، سود امسال  حدودا  ۱ همت است، که این سود را به خریداران سپرده‌ایم. 

به گفته وی ، مجمع آتیه دماوند  ۲۷ فروردین ماه برگزار می شود و تقریبا ۱۰ تا ۱۵ روز  پس از مجمع  ،خریدار می تواند ۱ همت سود نقدی دریافت کند. 

وی در خصوص گمانه زنی ها و خریداران احتمالی شرکت گفت: با زیرمجموعه‌های وزرات اقتصاد  شرکت‌های سرمایه‌گذاری تحت نظارت و از زیر مجموعه های وزرات اقتصاد  هم صحبت هایی شده و جز خریداران هستند.

وی افزود : منابع حاصل از این واگذاری  سرمایه‌گذاری می‌شود کمیته سرمایه‌گذاری در شرکت آتیه دماوند  تشکیل شده است ،  طرح‌های سرمایه‌گذاری را بررسی می‌کنند تا بتوانند ورود خوبی در یک سری پروژه‌های سرمایه‌گذاری جدید داشته باشند.  شیران در حال راه اندازی  یک سایت جدید در بوشهر است که حتی در حال بررسی سرمایه‌گذاری در این بخش هستند. به طور کلی طرح های متنوعی در مجموعه وجود دارد که با این مبلغ از فروش بتوان سرمایه گذاری کرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24