Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

امروز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود با حضور اکثریت سهامداران شرکت برگزار شد.

توضیحات مدیرعامل «ثرود» درخصوص افزایش سرمایه

بورس24 : امروز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود با حضور اکثریت سهامداران شرکت برگزار شد. این مجمع به ازای هر سهم 230 ریال سود نقدی تقسیم کرد.

مدیرعامل شرکت در این مجمع گفت: ما به این نتیجه رسیدیم که افرادی که در بخش میان درآمدی فعالیت می کرده اند در حال حاضر به حاشیه شهرها خواهند رفت و در این مناطق اقدام به خرید می کنند و به همین دلیل ما پروژه شفق را با این سیاست شروع کرده ایم.

وی افزود: شرکت در خصوص افزایش سرمایه فعلا نمی تواند اظهار نظر کند. اما آنچه می توان گفت این است که با معاونت مالی صحبت شده و فعلا در حد پروپوزال است. ما در برنامه داخلی خود افزایش سرمایه را برای سال جاری داریم اما منوط به اجرای تمامی پروسه ها است. مانع قانونی برای افزایش سرمایه نداریم، فرآیند اداری داریم. این افزایش سرمایه از محل سود انباشته خواهد بود.

خبر تکمیلی...

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی برگزار شد.

اقدامات انجام شده در سال مالی 1402

در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت گزارشی از هیئت مدیره را قرائت کرد و بیان داشت: شرکت در سالی که گذشت توانست اقدامات مثبت زیادی انجام دهد. مدیریت هزینه های ساخت از طریق ارجاع کار به پیمانکاران جزء، تامین بخشی از مصالح مورد نیاز پروژه ها از طریق تهاتر، تعریف پروژه های مشارکتی در استانهای اصفهان و یزد، تدوین سیستم بازاریابی به منظور فروش پروژه تجاری مرکز خرید فیروزه، انتقال باقیمانده اسناد مالکیت پروژه های باران، نشاط و فرشته دو و تقویبت واحد طراحی در راستای کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری از جمله آن ها است.

وی ادامه داد: روند سود خالص در شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود صعودی بوده و در سال مالی 402 از رقم 26 میلیارد تومان به 58 میلیارد تومان رسیده است.

پروژه های شرکت

مدیرعامل شرکت با اشاره به پروژه های شرکت گفت: پروژه باوان با پیشرفت فیزیکی 98 درصد در اصفهان به زودی به بهره بردرای می رشد و این پروژه 5 طبقه روی همکف و 2 طبقه زیر زمین است؛ پروژه بعدی پروژه مسکونی موژان است که قدر السهم شرکت در آن 59 درصد بوده و عملا تمام شده است؛ تنها بحث انشعابات منطقه باقی مانده و با شورای شهر اصفهان هم در این خصوص جلسه برگزار شده است.

پروژه جدید در دستور کار است

وی با اشاره به پروژه های جدید شرکت گفت: پروژه شفق که یک پروژه با 5 طبقه همکف و 2 طبقه زیر زمین است در سال 1402 پذیرفته و آغاز شده است، همچنین پروژه بهارستان و نهضت ملی بهارستان از جمله پروژه های در دست اقدام شرکت است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: از جمله پروژه هایی که در سال مالی 402 به پایان رسید پروژه مرکز خرید فیروزه بود، تمام واحد های این پروژه یا فروخته شده و یا اجاره داده شده است. مرکز خرید فیروزه تا پایان سال 1402 کار خود را آغاز خواهد کرد.

در ادامه بازرس قانونی گزارش خود را قرائت کرد و اظهار نظر مقبول نسبت به صورت های مالی ارائه کرد.

استراتژی شرکت برای افزایش سودآوری چیست؟

مدیرعامل شرکت در پاسخ به سوال سهامداران در خصوص استراتژِی های شرکت گفت: ما به روند رشد درآمدی جامعه توجه می کنیم، پروژه های ما عموما موفقیت آمیز هستند به عنوان مثال ما به این نتیجه رسیدیم که افرادی که در بخش میان درآمدی فعالیت می کرده اند در حال حاضر به حاشیه شهرها خواهند رفت و در این مناطق اقدام به خرید می کنند و به همین دلیل ما پروژه شفق را با این سیاست شروع کرده ایم.

افزایش سرمایه ثرود جدی است؟

رئیس مجمع در خصوص برنامه شرکت برای افزایش سرمایه گفت: شرکت در خصوص افزایش سرمایه فعلا نمی تواند اظهار نظر کند .اما آنچه می توان گفت این است که با معاونت مالی صحبت شده و فعلا در حد پروپوزال است، ما در برنامه داخلی خود افزایش سرمایه را برای سال جاری داریم اما منوط به اجرای تمامی پروسه ها است.

مدیر عامل شرکت نیز تاکید کرد: ما مانع قانونی برای افزایش سرمایه نداریم، فرآیند اداری داریم؛ این افزایش سرمایه از محل سود انباشته خواهد بود.

در پایان نیز به ازای هر سهم 230 ریال سود بین سهامداران تقسیم شد و این موضوع به تصویب مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت رسید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24